۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸

ويژه ماه مبارك رمضان/

نفرات برتر رقابت هاي دو و ميداني جام رمضان خراسان شمالي مشخص شدند

نفرات برتر رقابت هاي دو و ميداني جام رمضان خراسان شمالي مشخص شدند

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي گفت: مسابقات دو و ميداني جام رمضان استان در دو بخش بانوان و آقايان با معرفي نفرات برتر در مواد مختلف به پايان رسيد.

اسماعيل البرزي در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: رقابت هاي دو و ميداني جام رمضان خراسان شمالي در بخش مردان با حضور 73 دومیدانی کار در 10 ماده مختلف در محل پيست دو و ميداني مجموعه ورزشی تختی بجنورد برگزار شد.

وي اظهار داشت: در پايان اين مسابقات در ماده دوي 100 متر رده سني نونهالان دانيال علي پور به مقام قهرماني رسيد، شهريار لطيف پور دوم شد و توحيد پرويزيان نيز به مقام سومي بسنده كرد.

به گفته البرزي در ماده دوي 100 متر رده سني بزرگسالان نيز حامد شریفان، عباس برات نیا و مهران شکور به ترتيب عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وي اضافه كرد: در ماده پرتاب ديسك رده سني نونهالان هم امیرحسین مسعودی مقام اول را به دست آورد، امین یزدانی در جايگاه دوم ايستاد و کیومرث ایزدپرست نيز جايگاه سومي را از آن خود كرد.

اين مسئول افزود: همچنين در رقابت هاي ديگر مواد رده سني بزرگسالان، در ماده دوي 400 متر اسماعیل اقبالی به مقام نخست رسيد، علی رحیمی جايگاه دوم را از آن خود كرد و سجاد صابری هم سوم شد.

وي گفت: در ماده دوي سه هزار متر نيز علی اصغر صابری، امیر کرد دیرانلویی و حسین اکبری به ترتيب در رده هاي اول تا سوم قرار گرفتند.

به گفته البرزي در مسابقات ماده پرتاب ديسك رده سني بزرگسالان نيز امید ایزد پرست با بيشترين مسافت پرتاب قهرمان شد، شاهین مهردلان در مكان بعدي قرار گرفت و محمود زیبائی نيز مقام سومي را از آن خود كرد.

وي افزود: در ماده پرتاب وزنه هم شاهین مهردلان در مكان نخست قرار گرفت، امید ایزدپرست دوم شد و محمود زیبائی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

البرزي عنوان كرد: در ماده پرش طول نيز حامد شریفان مقام اول را كسب كرد، علی رحیمی در جايگاه دوم قرار گرفت و مهران شکور نيز مقام سومي را به دست آورد.

به گفته وي در ماده چهار در 400 متر تيمي نيز، تيم ماهان قهرمان شد، فرماندهي مرزباني خراسان شمالي مقام نايب قهرماني را به دست آورد و تيم مقاومت نيز در جايگاه سوم ايستاد.

رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي اظهار داشت: در رده بندي تيمي اين مسابقات نيز تیم های ماهان، مرزبانی الف و مقاومت به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

نتايج مسابقات دو و ميداني بانوان خراسان شمالي

البرزي در ادامه با اشاره به برگزاري رقابت هاي دو و ميداني بانوان خراسان شمالي با عنوان جام رمضان، افزود: اين مسابقات به صورت باشگاهی و دسته جات آزاد با حضور80 دو و ميداني كار در قالب 9 تيم، در محل پيست دو و ميداني ورزشگاه تختي بجنورد برگزار شد.

وي با بيان اينكه مسابقات دو و ميداني بخش بانوان در هفت ماده برگزار شد، اظهار داشت: در اين رقابت ها بانوان ورزشكار استان در هفت ماده دوي 100، 400، 800 و سه هزار متر، پرتاب وزنه و دیسک و پرش طول با يكديگر رقابت كردند.

البرزي عنوان كرد: در رقابت هاي رده سني نونهالان در ماده دوي 100 متر سوگل جمال زاده در مكان نخست ايستاد، ندا مطهری دوم شد و عسل کشمیری هم عنوان سومي را به خود اختصاص داد.

به گفته وي در رده سني بزرگسالان در ماده دوي 100 متر فاطمه غلامیان، شبنم کریمی مقدم و آیلر دهگاهی به ترتيب عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اين مسئول افزود: در ماده دوي 400 متر هم فاطمه غلامیان به مقام قهرماني رسيد، آیلر دهگاهی عنوان دومي را از آن خود كرد و مریم شجاعی نيز در جايگاه سوم ايستاد.

وي اضافه كرد: در ماده دوي 800 متر نيز شبنم کریمی مقدم اول شد، مژگان جاهدی در جايگاه دوم ايستاد و مریم رضائی عنوان سومي را از آن خود كرد.

البرزي گفت: در ماده دوي سه هزار متر الهام یاوری، معصومه باغچقی و میترا محمدی به ترتيب عناوين اول تا سوم اين ماده را به خود اختصاص دادند.

وي افزود: در اين مسابقات در ماده پرتاب ديسك آسیه شجاعی مقام اول را به دست آورد، مینا شجاعی در جايگاه دوم ايستاد و فرانک صفرزاده نيز عنوان سوم را به دست آورد.

به گفته اين مسئول در ماده پرتاب وزنه نيز آسیه شجاعي به مقام قهرماني رسيد، آرزو کمالی نژاد در جايگاه دوم ايستاد و طاهره امامی سوم شد.

البرزي اظهار داشت: در ماده پرش طول مقام اول را مريم رضايي به خود اختصاص داد، جايگاه دومي به فرزانه صفاري رسيد و آنيتا شاكري نيز جايگاه سوم را از آن خود كرد.

به گفته رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي در نتایج تیمی نیز تیم های شهرداری شوقان، پرسپولیس و پتروآدران خراسان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

کد خبر 2104026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha