۳۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۸

مهجور:

رقابت‌های فوتسال جام رمضان بجنورد با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت

رقابت‌های فوتسال جام رمضان بجنورد با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: رقابت‌های فوتسال جام رمضان بجنورد با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

جم تاج مهجور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رقابت‌های فوتسال شهرستان بجنورد با عنوان جام رمضان با شرکت 62 تیم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در محل سالن فوتسال مجموعه ورزشی هزار و 200 نفره شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جریان برگزاری این مسابقات که 25 شب به طول انجامید در مجموع 122 بازی برگزار شد، اظهار داشت: در پایان رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان و جوانان جوارشی سنخواست و در رده سنی نوجوانان نیز انتظار علوم پزشکی به مقام‌های قهرمانی دست یافتند.

مهجور تصریح کرد: در دیدارهای پایانی رقابت‌های رده سنی بزرگسالان در بازی فینال جوارشی سنخواست با نتیجه 6 بر 2 برابر آهن آلات دلیریان به برتری رسید و قهرمان شد و آهن آلات دلیریان نیز به نایب قهرمانی دست یافت.

وی اضافه کرد: در دیدار رده بندی رده سنی بزرگسالان نیز تیم‌های انتظار علوم پزشکی و تیون آپ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان آن انتظار علوم پزشکی با نتیجه 7 بر 6 در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشت و در جایگاه سوم ایستاد.

این مسئول تصریح کرد: در رده سنی جوانان در دیدار نهایی جوارشی سنخواست با نتیجه 4 بر یک از سد انتظار علوم پزشکی گذشت و قهرمان شد و نایب قهرمانی نیز به انتظار رسید.

وی گفت: در دیدار رده بندی این رده سنی نیز استقلال نوین 5 بر 2 ابومسلم الف را از پیش رو برداشت و به مقام سومی رسید.

مهجور افزود: در رده سنی نوجوانان نیز در دیدار پایانی انتظار علوم پزشکی با نتیجه 3 بر 2 از سد مسیریاب توس گذشت و قهرمان شد و تیم مسیر یاب توس نیز در جایگاه دوم این رده سنی ایستاد.

وی اظهار داشت: در بازی رده بندی نیز جوارشی سنخواست با نتیجه 5 بر یک از سد ابومسلم الف گذشت و به مقام سومی دست یافت.

رقابت‌های فوتسال جام رمضان بجنورد که با شرکت 62 تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت 25 شب، پس از افطار در محل سالن شهید علیدخت برگزار می‌شد، 29 مرداد ماه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

کد خبر 1676785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha