۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۲۶

در قالب تیمی 5 نفره/

دو و میدانی کاران خراسان شمالی عازم رقابت های قهرمانی کشور شدند

دو و میدانی کاران خراسان شمالی عازم رقابت های قهرمانی کشور شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: تیم دو و میدانی پنج نفره پتروآدران بجنورد به عنوان نماینده خراسان شمالی به رقابت های قهرمانی کشور دو و میدانی آقایان در رده سنی جوانان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه تیم پنج نفره پتروآدران بجنورد به عنوان نماینده خراسان شمالی برای حضور در رقابت های قهرمانی دو و میدانی کشور آقایان در رده سنی جوانان، به تهران اعزام شد.

قرار است مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان چهاردهم و پانزدهم شهریور ماه جاری به میزبانی تهران و در محل مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب این شهر با حضور ورزشکاران سراسر کشور در مواد مختلف برگزار شود.

تیم خراسان شمالی در این مسابقات با ترکیب شاهین مهردلان در مواد پرتاب دیسک و وزنه، علی رحیمی در مواد دوی 110 و 400 متر با مانع، بهداد شنوا در ماده سه هزار متر با مانع، امیرعلی گنج آبادی در مواد دوی 200 و 400 متر آزاد و بهنام ده آبادی در مواد 400 و 800 متر آزاد شرکت کرده است.

این افراد در واقع پیش از این در رقابت های لیگ دو و میدانی باشگاه ها و دسته جات آزاد استان که جمعه هفته گذشته با برگزاری دور سوم به پایان رسید، در مواد مختلف به عناوین قهرمانی دست یافته بودند.

تیم خراسان شمالی در حالی به مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور اعزام می شود که در برخی مواد مسابقه چون پرتاب وزنه امید زیادی برای کسب مدال دارد.

 

کد خبر 2128580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha