اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نتایج حاصل از مراحل اولیه مذاکرات 1+5 مطلوب بوده و امیدواریم که در آینده مطلوبیت کامل حاصل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر روز دوشنبه در دیدار با بسیجیان ادارات کل استان مرکزی، افزود: امید است این مذاکرات در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای و غنی سازی اورانیم به نتایج مطلوب برسد.
 
وی اظهار کرد ایران بمب اتم نمی سازد به شرطی که دیگران هم نداشته باشند و با تهدیدات ظالمانه و مستکبرانه در هر زمینه ای ایستادگی خواهد کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ایران همچون دیگر کشورهای جهان حق استفاده از نیروگاه های هسته ای و اتمی را دارد، گفت: ملت ایران می خواهند قدرت ساخت و سادر کردن نیروگاه های اتمی و محصولات را به دیگر کشورها داشته باشند.
 
آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه بسیج از مولفه های اقتدار نظام و یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس برکات فراوانی را برای انقلاب اسلامی فراهم کرد.
 
وی همچنین به حضور فعال بسیجیان در همه عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: پاسخگویی به مطالبات رهبری با تلاش بسیج در رشد و توسعه فن آوری کشور اهمیت بسزایی دارد.

امام علی (ع) بسیجی واقعی بود
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امام علی (ع) بسیجی واقعی بود، تصریح کرد: ایشان در عرصه های مختلف تربیت فرزند، تحکیم خانواده، پیروی از ولایت فقیه و جذب اصحاب و تربیت آنان نمونه و اسوه برای بسیجیان است.
 
آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه حضرت علی (ع) الگوی بی بدیل بسیجیان است، اضافه کرد: امروز وظیفه بسیجیان ورود در بخش های مختلف و تلاش برای رسیدن ایران اسلامی در زمینه های مختلف به قله های موفقت است.
 
وی به نقش بسیج در زمینه های مختلف علمی وفنی از ابتدای انقلاب اشاره کرد و افزود: در زمینه های بسیاری نیاز به ابتکار و خلاقیت داریم و این امر با تلاش بسیجیان در عرصه های مختلف تحقق می یابد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به افزایش طلاق در کشور و استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر مسئله تشکیل خانواده و تحکیم بنیان آن در جامعه و از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده است.
 
دری نجف آبادی ادامه داد: بسیجیان در این امر مهم نیز با تلاش و تقویت باورهای دینی اقشار جامعه می توانند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام های مثبتی بردارند.