۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۳

آیت الله دری نجف آبادی:

نتایج حاصل از مراحل اولیه مذاکرات 1+5 مطلوب است

نتایج حاصل از مراحل اولیه مذاکرات 1+5 مطلوب است

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نتایج حاصل از مراحل اولیه مذاکرات 1+5 مطلوب بوده و امیدواریم که در آینده مطلوبیت کامل حاصل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر روز دوشنبه در دیدار با بسیجیان ادارات کل استان مرکزی، افزود: امید است این مذاکرات در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای و غنی سازی اورانیم به نتایج مطلوب برسد.
 
وی اظهار کرد ایران بمب اتم نمی سازد به شرطی که دیگران هم نداشته باشند و با تهدیدات ظالمانه و مستکبرانه در هر زمینه ای ایستادگی خواهد کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ایران همچون دیگر کشورهای جهان حق استفاده از نیروگاه های هسته ای و اتمی را دارد، گفت: ملت ایران می خواهند قدرت ساخت و سادر کردن نیروگاه های اتمی و محصولات را به دیگر کشورها داشته باشند.
 
آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه بسیج از مولفه های اقتدار نظام و یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس برکات فراوانی را برای انقلاب اسلامی فراهم کرد.
 
وی همچنین به حضور فعال بسیجیان در همه عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: پاسخگویی به مطالبات رهبری با تلاش بسیج در رشد و توسعه فن آوری کشور اهمیت بسزایی دارد.

امام علی (ع) بسیجی واقعی بود
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امام علی (ع) بسیجی واقعی بود، تصریح کرد: ایشان در عرصه های مختلف تربیت فرزند، تحکیم خانواده، پیروی از ولایت فقیه و جذب اصحاب و تربیت آنان نمونه و اسوه برای بسیجیان است.
 
آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه حضرت علی (ع) الگوی بی بدیل بسیجیان است، اضافه کرد: امروز وظیفه بسیجیان ورود در بخش های مختلف و تلاش برای رسیدن ایران اسلامی در زمینه های مختلف به قله های موفقت است.
 
وی به نقش بسیج در زمینه های مختلف علمی وفنی از ابتدای انقلاب اشاره کرد و افزود: در زمینه های بسیاری نیاز به ابتکار و خلاقیت داریم و این امر با تلاش بسیجیان در عرصه های مختلف تحقق می یابد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به افزایش طلاق در کشور و استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر مسئله تشکیل خانواده و تحکیم بنیان آن در جامعه و از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده است.
 
دری نجف آبادی ادامه داد: بسیجیان در این امر مهم نیز با تلاش و تقویت باورهای دینی اقشار جامعه می توانند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام های مثبتی بردارند.

کد خبر 2182554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha