تیم ملی تکواندو بانوان که با چهار نماینده راهی بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در مکزیک شده رقبای خود را در این دوره از مسابقات شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، در وزن اول (46- کیلوگرم) فریده رشیدی نماینده ایران است که در دور اول با "لیانا انوا" از بلغارستان مبارزه می‌کند. در صورت برتری، این تکواندوکار به مصاف تکواندوکاری از تیم ملی آلمان می‌رود. رشیدی در مرحله بعدی با برنده دیدار تونس و قزاقستان مبارزه خواهد کرد. این وزن 41 شرکت کننده دارد.

در وزن سوم (53- کیلوگرم) که 46 تکواندوکار در آ« شرکت دارند، پریسا قربانی دور اول"یائو لی" از چین را پیش رو دارد. وی دور دوم با برنده دیدار پرتغال و آرژانتین مبارزه خواهد کرد.

سوسن حاجی‌پور تکواندوکار المپیکی ایران در وزن چهارم (57- کیلوگرم) در دور نخست با "دلبر سعیدولیوا" از ازبکستان مبارزه می‌کند و دور دوم به دیدار برنده دیدار پورتوریکو و کرواسی می‌رود. در این وزن 49 نفر شرکت کرده‌اند. تکواندوکار کروات مدال برنز المپیک 2008 را در پرونده‌اش دارد.

شکرانه ایزدی در وزن ششم (67- کیلوگرم) که 32 تکواندوکار در این وزن با همدیگر به رقابت می‌پردازند، در دو نخست "زیدیرا اوتمیز" از قزاقستان را پیش رو دارد و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار اسپانیا و مکزیک مبارزه خواهد کرد. نماینده مکزیک نفر هشتم رنکینگ جهانی را در اختیار دارد.

بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از فردا دوشنبه با حضور 871 تکواندوکار از 134 کشور در مکزیک آغاز و هفت روز به طول می‌انجامد.