۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱

تکواندو قهرمانی جهان – مکزیک؛

پولادگر برای انتخابات فدراسیون جهانی تکواندو ثبت نام کرد

پولادگر برای انتخابات فدراسیون جهانی تکواندو ثبت نام کرد

رئیس فدراسیون تکواندو ایران یک بار دیگر برای عضویت در شورای اجرایی فدراسیون جهانی ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی فدراسیون جهانی تکواندو برای انتخاب رئیس، نایب رئیس، اعضای شورای اجرایی و حسابرسان 23 تیرماه در فاصله یک روز به آغاز بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در "پائوبلا"ی مکزیک برگزار خواهد شد.
 
سید محمد پولادگر که در دو دوره قبلی عضو شورای اجرایی فدراسیون جهانی بوده برای انتخاب دوباره ثبت نام کرده است. شورای اجرایی دارای 14 عضو می باشد که 34 نفر برای حضور در این کمیته ثبت نام کرده اند. از این تعداد 15 نفر از قاره آسیا کاندیدا هستند که رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان باید با نمایندگانی از کویت، چین، نپال، کره جنوبی، ازبکستان، یمن، اردن، عربستان، پاکستان، اندونزی، ویتنام رقابت کند.
 
پولادگر به همراه "کی سوک لی" از کره ،  "سونگ هیون هونگ" از هنگ کنگ و " محمد  احمد خلیفه" از عربستان پیش از این عضو شورای اجرایی بوده اند که برای حضور دوباره در انتخابات حضور خواهند داشت. البته بر اساس آئین نامه انتخابات افرادی که بیشترین رای را اخذ کنند می توانند به عضویت کمیته اجرایی در آید و از هر قاره نیز بیش از 5 نفر انتخاب نخواهند شد.
 
اما "چانگ وون چو" رئیس فعلی فدراسیون جهانی برای حضور دوباره در راس wtf باید با "هونگ مون جونگ" رئیس آکادمی تکواندو کره جنوبی رقابت کند. این کره ای نماینده مجلس و فرد با نفوذی است. البته اقداماتی که در طول سالهای حضور "چو" در تکواندو جهان صورت گرفته باعث رضایت خاطر فدراسیون های عضو wtf شده و بعید به نظر می رسد تغییری در این پست صورت گیرد. 

 بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمان 24 تا 30 تیرماه به میزبانی مکزیک در "پائوبلا"ی مکزیک برگزار می شود. 

 
کد خبر 2093967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha