۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۱

برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان؛

تیم ملی تکواندو عازم مکزیک شد

تیم ملی تکواندو عازم مکزیک شد

اعضای تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان صبح امروز تهران را به مقصد "پائوبلا"ی مکزیک ترک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از رقابتها 24 تیرماه به میزبانی مکزیک با حضور 871 تکواندو کار از سراسر جهان در شهر "پائوبلا" آغاز می شود. در حالی که تیم چهار نفره بانوان یک روز زودتر تهران را به قصد حضور در این مسابقات ترک کرده بود، بامداد امروز پنجشنبه نیز اعضای تیم مردان و رئیس و دبیر فدراسیون به همراه دو داور بین المللی راهی مکزیک شدند.
 
اميد عميدي،‌ مسعود حجي زواره،‌ محمد خمسه،‌ سجاد مرداني،‌ بهنام اسبقي،‌ هادي مستعان،‌ احسان نقيب زاده و مهدي خدابخشي اعضای تیم ، سيد محمد پولادگر سرپرست تيم‌،‌ غلامحسن ذوالقدري مدير تيم،‌ مرتضي كريمي سرمربي مرتضي سلطاني و هادی افشار مربيان تيم، شهرام اربابي و حافظ مهدوي به عنوان داور بين المللي،‌ ساعت 3:05 بامداد امروز تهران را به قصد فرانکفورت ترک کردند تا پس از توقفی کوتاه راهی مکزیکو سیتی شوند.
 
 
طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در سال 2013 از روز 24 تیرماه (15 جولای) با برگزاری مبارزات اوزان 46- کیلوگرم بانوان و 58- کیلوگرم مردان آغاز می‌شود که فریده رشیدی و هادی مستعان نمایندگان کشورمان خواهند بود.
کد خبر 2094837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha