۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۹:۱۷

حسنی:

برای سلامت جامعه گام های بلندی باید برداشته شود/آشتیان از امکان امدادرسانی هوایی بهره مند می شود

برای سلامت جامعه گام های بلندی باید برداشته شود/آشتیان از امکان امدادرسانی هوایی بهره مند می شود

اراک - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان آشتیان گفت: برای سلامت خانواده ها و جامعه باید گام های بلند و بهتری برداشته شود.

به گزار ش خبرنگار مهر، محمود حسنی ظهر چهار شنبه در نشست هماهنگی هفته سلامت شهرستان آشتیان افزود: اولین گام در بحث سلامت آموزش به خانواده ها در جهت پیشگیری از بیماری است.

وی اضافه کرد: خود مراقبتی امری است که باید مسوولان سلامت و واحد های مختلف آموزشی به مردم یادآور شوند تا بیماری ها در مراحل اولیه درمان شوند.

فرماندار آشتیان در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها نیز گفت: خوشبختانه دولت تصمیم دولت بر آن است که با اجرای این مرحله از قانون هدمندی یارانه ها هزینه های صرفه جویی شده را به امر سلامت اختصاص دهد.

وی بیمه همگانی، تجهیز بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، اختصاص 900 میلیارد تومان به بیماران صعب الاعلاج برای شهرستان های زیر 50 هزار نفر را از دیگر تصمیصات دولت در فاز دوم هدفمندی یارانه ها اعلام کرد.

آشتیان از امکان امدادرسانی هوایی بهره مند می شود

حسنی اظهار داشت: با شناسایی 24 نقطه هوایی کشور جهت امداد رسانی جاده ای، پایگاه امداد دو راهی آشتیان به راهجرد نیز که مسیری پر رفت و آمد و حادثه خیز است از امکان امدادرسانی هوایی بهره مند می شود.

به صدا در آوردن زنگ سلامت، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی چادر سلامت، آموزش رابطین، بازدید از مرکز سالمندان، تجلیل از پزشکان و پرستاران نمونه و اجرای طرح جمع آوری زباله از مصوبات این نشست بود.

کد خبر 2272398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha