۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۲

پایین محلی:

فیلم برداری "رجب دلبر" در گرگان پایان یافت

فیلم برداری "رجب دلبر" در گرگان پایان یافت

گرگان- خبرگزاری مهر: کارگردان تله فیلم "رجب دلبر" در گرگان گفت: کار فیلم برداری این تله فیلم که در گرگان به مدت یک ماه آغاز شده بود پس از 20 جلسه فیلمبرداری به کار خود پایان داد.

موسی پایین محلی در گفتگو با خبرنگار  مهر اظهار کرد: این فیلم که با مضمون اجتماعی و در لایه های طنز ساخته شد به بررسی مشکلا ت اقتصادی و اجتماعی یک خانواده می پردازد که دچار مشکلات مالی و اقتصادی می شود.

وی تصریح کرد: این فیلم برای ویدئو رسانه ساخته شده است و پس از اتمام برای پخش به شبکه های سراسری هم فرستاده می شود .

کارگردان و تهیه کننده تله فیلم رجب دلبر در ادامه بازیگران این فیلم را مهران رجبی، اسماعیل سلطانیان،کاظم افرند نیا، سعیده عرب سعید سعیدی ،آنتنا علیزاده  ، مجتبی بیطرفان و سمیه مظفری جمعی از

بازیگران گلستانی نام برد و افزود: این فیلم سومین فیلم بلند من است و جایی بالاتراز ابرها از جمله کارهای قبلی من بوده است که از شبکه سوم سیما پخش شده است.

این کارگردان گلستانی در ادامه بیان کرد: حمید مهر افروز مدیر فیلمبرداری، مدیر صدابرداری جعفر علیان ، طراح گریم سمیه خداداد ، طراح صحنه اکبر تراب پور،  مدیر تولید علیرضا قادری ، طراح لباس مریم فرجیان ، دستیار اول کارگردان صبا قاسمی ، دستیار دوم سعید سعیدی ، منشی صحنه هانیه میرقاسمی ، عکاس سید سهیل سیدین ، مجری طرح مجتبی بیطرفان ،  مدیر تدارکات ابولفضل جعفر بیگلو و عوامل آن  عادل مقصودی و محمد عرب و مصطفی نارویی  می باشند.

کد خبر 2321888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha