۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۸

قاسمی:

کاهش جمعیت دانش آموزی مازندران محسوس نیست

کاهش جمعیت دانش آموزی مازندران محسوس نیست

کلاردشت - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به انجام حدود 90 درصد ثبت نام دانش آموزان استان گفت: کاهش جمعیت دانش آموزی استان برای سال تحصیلی جدید محسوس نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی قاسمی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش کلاردشت افزود: این درحالیست در ورودی دانش آموزان پایه اول طبق بررسی ها حدود 800 تا 900 دانش آموز با کاهش روبرو بوده ایم.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از 464 هزار دانش آموز در استان ثبت نام الکترونیکی داشته اند که بیش از 293 هزار دانش آموز مربوط به دوره ابتدایی بوده است.

به گفته قاسمی، شهرستانهای قائمشهر، بهشهر، نور، میاندرود، گلوگاه، چهاردانگه و سوادکوه شمالی بیشترین ثبت نام الکترونیکی را در بین شهرستان ها و مناطق استان داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه تاکنون مدیران آموزش و پرورش 12 شهرستان استان جابجا شده اند بیان داشت: تغییر و یا ماندگاری مدیران دیگر مناطق در دست بررسی است.

قاسمی درباره تالیف کتابهای پایه های هشتم و چهارم تحصیلی با اشاره به اینکه کتابهای جدید تهیه شده است، گفت: مشکلی برای توزیع کتابها برای سال تحصیلی جدید نداریم.

وی همچنین یادآور شد: 34 پایگاه طرح سنجش در سطح شهر و روستاهای استان مستقر و فعال بوده و تاکنون بیش از 22هزار نفر از نوآموزان مازندرانی مورد ارزیابی طرح سنجش قرار گرفتند.

 

 

 

کد خبر 2336450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha