۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷

تمهیدات ويژه ترافيكي روز جهانی قدس در تبريز اعلام شد

تمهیدات ويژه ترافيكي روز جهانی قدس در تبريز اعلام شد

تبریز – خبرگزاری مهر: رئيس پليس راهور آذربايجان شرقي تدابير ، محدوديت ها و تمهيدات ترافيکي پلیس را در راهپيمايي روز قدس در تبریز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ناصر ميکائيلي ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز با اعلام محدودیت های ترافیکی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: خط ويژه تقاطع بهشتي به سمت ميدان ساعت و مسير منتهي به مصلي امام خميني(ره) ، چهارراه باغشمال به سمت ميدان ساعت ، سه راهي طالقاني به سمت مصلّي تبریز، کوچه دل حامد به سمت ميدان ساعت، ميدان باغ فجر به سمت شريعتي، خط ويژه ميدان دانشسرا به سمت ميدان ساعت، تقاطع 17 شهريور به سمت سه راه طالقاني، کوچه ارک به سمت سه راهي فردوسي، ارتش شمالي به سمت ميدان ساعت، سه راهي امين به سمت چهار راه شريعتي و قونقا به سمت ميدان باغ فجر مسیرهایی هستند که طرح ترافیکی این روز در آنها اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه روزه داران و راهپیمایان تبریزی در این روز نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند، ادامه داد: حرکت خودروها و سایر وسایط نقلیه در مسير معابر فوق از ساعت هفت صبح روز جمعه تا پایان راهپيمايي ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات شرکت واحد اتوبوس رانی تبریز نیز گفت: مردم دغدغه عبور و مرور با وسایل نقلیه را نداشته باشند چراکه جهت رفاه حال شرکت کنندگان در راهپيمايي، اتوبوس هاي شرکت واحد در مسيرها و خيابان‌هاي اطراف مصلي امام خميني(ره) حاضر خواهد بود.

میکائیلی در ادامه با بیان اینکه در صورت پارک وسايل نقليه در مسيرهاي اعلامي خودرو توسط جرثقيل به خيابان هاي اطرف منتقل می شود، ادامه داد: امیدواریم راهپیمایی روز قدس امسال نیز مثل سال های گذشته باشکوه و با نظم برگزار شود.

کد خبر 2337137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha