۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲

مدال آوران آسیایی و بین المللی استان ایلام تجلیل شدند

مدال آوران آسیایی و بین المللی استان ایلام تجلیل شدند

ایلام - خبرگزاری مهر: طی مراسمی با حضور مسئولان، مدال آوران آسیایی و بین المللی استان ایلام تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد فتاحی صبح پنجشنبه در این آیین گفت: در مراسمی با حضور استاندار ایلام از قهرمانان و مدال آوران آسیایی و بین المللی استان تجلیل شده است.

وی با اشاره به وضعیت ورزش استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 42 قهرمانی کشوری ، شش عنوان تیمی و پنج عنوان قهرمانی آسیا توسط ورزشکاران ایلامی کسب شده است.

این مسئول اظهار داشت: دو طرح ورزشی مجتمع ورزشی بانوان و ساختمان خوابگاه ورزشی دراستان در حال اجرا است که در صورت تامین اعتبار این طرح ها در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با تمامی فرمانداران استان برای تلاش گسترده و همه جانبه در جهت تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان ها، یادآورد شد: پیش بینی می شود در سال جاری 30 میلیارد ریال اعتبار استانی داشته باشیم و در وزارتخانه اعتبار 34 میلیاردریالی برای استان مصوب شده که در حدود شش میلیارد ریال نسبت به سال گذشته افزایش اعتبار داشته ایم.

مدیر کل ورزش و امور جوانان استان ایلام از اعتبار200 میلیارد ریالی برای پروژه های عمرانی – ورزشی استان خبرداد و گفت: این میزان اعتبار در تاریخ ورزش استان بی نظیر بوده و رونق بسیاری به ورزش استان خواهد داد.
 

کد خبر 2337513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha