۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۵۳

مجیدی:

یک میلیون و 300 هزار نفر در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه روستائی هستند

یک میلیون و 300 هزار نفر در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه روستائی هستند

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: یک میلیون و 300 هزار نفر در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه روستائی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مجیدی بعداز ظهر پنج شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هم اکنون تمام جمعیت یک میلیون و 300 هزار نفری بیمه روستائی از خدمات کامل بهداشتی، درمانی و غربالگری بهره مند می شوند، ادامه داد: افزایش سرانه سلامت از 210 هزار ریال به 960 هزار ریال در اجرای طرح های بهداشتی و درمانی به روستائیان کمک زیادی کرد و امیدواریم روند رو به رشد در طرح تحول نظام سلامت همچنان تداوم داشته باشد.

وی طرح تحول نظام سلامت را بسیار تحول آفرین عنوان کرد و گفت: ارائه بهترین خدمات درمانی و بهداشتی در نزدیک ترین محل زندگی به مردم بزرگترین هدف طرح تحول نظام سلامت است که به راستی تحول عظیمی در نظام سلامت کشور ایجاد کرد.

مجیدی همچنین در بخش دیگر سخنان خود به دو میلیون و یکصدهزار نفر بیمه شده آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نظرسنجی ها نشان می دهد که مردم از وضعیت خدمات بیمه ای راضی هستند و این آمار نیز برای آذربایجان شرقی قابل قبول است.

وی در خصوص تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی نیز گفت: با امضا این تفاهم نامه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در صدد حل مشکلات درمانی و ارتقای سلامت بیمه شدگان روستایی هستیم که امیدواریم موانع بهداشتی و درمانی در روستاهای آذربایجان شرقی به حداقل برسد.

کد خبر 2337669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha