۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۲

سرمربی تیم فوتسال امید:

بازیکنان جوان فوتسال محک خوبی خوردند/ عملکرد ملی‌پوشان راضی کننده بود

بازیکنان جوان فوتسال محک خوبی خوردند/ عملکرد ملی‌پوشان راضی کننده بود

سرمربی تیم ملی فوتسال از عملکرد شاگردانش در تورنمنت چین راضی است. وی می‌گوید بازیکنانم در این تورنمنت محک خوبی خوردند و عملکردشان قابل قبول بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، خسوس کاندلاس بعد از بازگشت تیم فوتسال امید از تورنمنت چین و کسب عنوان قهرمانی در این تورنمنت گفت: تجربه خوبی برای بازیکنان جوان تیم بود و به لحاظ فنی سعی کردیم داشته‌های تیم امید را ارزیابی کنیم. هدفمان از حضور در این بازی‌ها این بود که بازیکنان علاوه بر کسب تجربه بالاتر، پی به مشکلات فنی خود ببرند. ضمن اینکه باید از عنوان قهرمانی خود در  آسیا دفاع می‌کردیم.

وی ادامه داد: در این تورنمنت توانستیم تا تمریناتی را که با بازیکنان زیر 23 سال برگزار کردیم، بررسی کنیم و آنها هم محک خوبی خوردند. عملکرد شاگردانم دراین تورنمنت قابل قبول بود و باعث شد تا تجربه فنی شان بالاتر برود.

سرمربی تیم ملی و تیم فوتسال امید ایران از تعطیلی اردوهای تدارکاتی خبر داد و گفت: تا مهر ماه اردوهای تدارکاتی برگزار نخواهد شد چرا که تیم‌ها از هم اکنون برای آماده سازی و بدنسازی پیش از فصل خود تمریناتشان را آغاز می‌کنند بر همین اساس نمی‌شود اردوهای تدارکاتی را برگزار کرد اما با نزدیک شدن رقابتهای گرند پریکس برزیل اردوهای تدارکاتی آغاز خواهد شد تا بازیکنان با آمادگی بالایی در این مسابقات حضور داشته باشند.

کد خبر 2338659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha