۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸

سلطانیان خبر داد:

سالیانه 55 هزار واحدخون توسط اهداکنندگان در کرمانشاه تأمین می‌شود

سالیانه 55 هزار واحدخون توسط اهداکنندگان در کرمانشاه تأمین می‌شود

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه گفت: سالیانه بیش از 55 هزار واحد خون توسط اهداکنندگان تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال بیشترین رده سنی اهداکنندگان خون، بین 25 تا 40 سال قرار دارند.

ابراهیم سلطانیان با اشاره به اینکه 90 درصد از اهداکنندگان خود در کرمانشاه را آقایان تشکیل می‌دهند، گفت: سالانه بیش از 60 هزار شهروند کرمانشاه به مراکز اهدا خون در استان کرمانشاه مراجعه می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از اهدا کنندگان خود، جزو اهداکنندکان دائمی و ثابت در استان کرمانشاه محسوب می شوند، تاکید کرد: این افراد در طول سال دو مرتبه برای اهدای خون به مراکز این اداره مراجعه می کنند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در بحث اهدا خون جزو 10 استان برگزار کشور است و بیشترین نیاز این استان به گروه های منفی خون است.

سطانیان با اشاره به اینکه کرمانشاه در بحث انتقال نوین خود، جزو سه استان برتر کشور محسوب می شود، بیان داشت: سالیانه بیش از 55 هزار واحد خون توسط اهداکنندگان خون در کرمانشاه تامین می شود.

کد خبر 2340677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha