۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰

رقابتهای جام زیلکوفسکی - لهستان؛

نصیری، محمدی و افضلی روی باسکول رفتند/ لشگرکشی روس‌ها به دبروا

نصیری، محمدی و افضلی روی باسکول رفتند/ لشگرکشی روس‌ها به دبروا

سه آزادکار کشورمان جمعه شب پس از مراسم وزن کشی، حریفان خود را در رقابتهای بین المللی جام زیلکوفسکی در شهر دبروا لهستان شناختند تا از ظهر امروز به مصاف حریفان خود بروند.

به گزارش خبرگزاری مهر،بدین ترتیب پس از مراسم وزن کشی شب گذشته در وزن 65 کیلوگرم که 19 کشتی گیر روی باسکول رفتند ، میثم نصیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده دیدار سروت کاسکان از ترکیه و استات کوویچ از لهستان می رود. ماگمود قربان علی یف روس در گروه نصیری قرار دارد.

در همین وزن سید احمد محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف علی نصری از افغانستان می رود. وی در صورت برتری باید در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران چین و آلمان مسابقه دهد.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی از ایران در دور نخست به مصاف هامال اوریزغنی از افغانستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با جاکوب اس کارانکا از اسلواکی مسابقه می دهد. کشتی گیرانی از لهستان، گرجستان و ژاپن در این وزن حضور دارند. در این وزن 13 کشتی گیر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 57 کیلوگرم که تیم ایران نماینده ای ندارد، روس ها با سه کشتی گیر به لهستان آمده اند، که میخائیل ایوانف سرشناس ترین کشتی گیر آنهاست. اسداله لاچینوف از بلاروس در کنار یوکی تاکاشی و موریشیتا از ژاپن از دیگر کشتی گیران مطرح این وزن هستند.

در وزن 97 کیلوگرم نیز که ایران کشتی گیری ندارد، ابراهیم بولوکباشی از ترکیه، الیزباراودی کادزه از گرجستان، ایوان یانکوفسکی از بلاروس و رادوسلاو باران از لهستان از کشتی گیران سرشناس این وزن هستند و روس ها در این وزن مانند 74 کیلوگرم نماینده ای ندارند.

ضمن آنکه روسها پیش از این از حضور ویکتور لبدف در وزن 57 کیلوگرم، رومانوف در وزن 65 کیلوگرم و دنیس سارگوش در وزن 74 کیلوگرم در این رقابتها خبر داده بودند، اما این سه کشتی گیر در این اوزان به میدان نرفتند.

روسها اعلام کرده اند در وزن 61 کیلوگرم مابین الکساندر بوگویف و بخان گوی گریف و در وزن 125 کیلوگرم بین حاجی مراد گاتسالوف و مرادین کوشوف انجام می شود. رشید سعداله یف در وزن 86 کیلوگرم نیز در لیست روسها دیده می شود.

رقابتهای چهار وزن دوم در روز پایانی این مسابقات روز یکشنبه برگزار می شود که محمد حسین محمدیان و محمد جواد ابراهیمی در وزن 86 کیلوگرم به میدان می روند. تیم ایران در سه وزن 61، 70 و 125 کیلوگرم نماینده ای ندارد.

 

کد خبر 2341322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha