۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۵۹

ستاری خبر داد:

مساعدت 20 میلیارد ریالی خیران نیکوکار برای ساخت مساجد مناطق زلزله زده ارسباران

مساعدت 20 میلیارد ریالی خیران نیکوکار برای ساخت مساجد مناطق زلزله زده ارسباران

تبریز- خبرگزاری مهر: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از مساعدت 20 میلیارد ریال خیران نیکوکار برای ساخت مساجد مناطق زلزله زده ارسباران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ستاری ظهر شنبه در مراسم افتتاح 12 باب مسجد در مناطق زلزله زده ارسباران با بیان اینکه 9 هزار مسجد در کشور توسط خیرین و مردم ساخته شده است، اظهار داشت: خیران نیکوکار برای ساخت مساجد مناطق زلزله زده ارسباران 20 میلیارد ریال مساعدت کرده اند.

وی اضافه کرد: طی دو سال اخیر بیش از دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان آسیب دیده از زلزله تکمیل و احداث شده و در حال حاضر خانواده های تحت حمایت با بهترین امکانات زندگی آبرومندانه ای دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد در مناطق زلزله زده ارسباران با تمام قوا در کنار سایر دستگاه های خدماتی حضور چشمگیر داشت و هم اکنون بعد از گذشت دو سال از وقوع این زلزله شرایط به وضعیت عادی و حتی بهتر از آن برگشته است.

ستاری خواستار فراهم سازی زمینه ها برای ارایه خدمات مضاعف به روستائیان شد و افزود: در حال حاضر 20 هزار پروژه عمرانی در کشور توسط شورای زکات کمیته امداد ساخته شده و در اختیار روستاییان قرار گرفته است.

کد خبر 2360480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha