۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۲۳

حجت الاسلام جعفرپور:

120 مبلغ دینی در بروجرد فعالیت دارند

120 مبلغ دینی در بروجرد فعالیت دارند

بروجرد - خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از فعالیت 120 مبلغ دینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق جعفر پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت اقامه نماز به طور جماعت و تاثیر آن در بین مردم به منظور همبستگی و انسجام دینی انتظار می رود این فریضه در مساجد شهرستان به طور مستمر اقامه شود.

وی با بیان اینکه نماز حلقه وصل انسان به معبود خویش است، افزود: اقامه نماز جماعت به طور مستمر موجب صیقل دادن روح انسان به ویژه نوجوانان و جوانان می شود که با اجرای این برنامه زمینه تربیت دینی فرزندان از سنین پایین تر فراهم می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد ادامه داد: با رونق بخشیدن به مساجد از طریق اقامه نماز می توان به اهداف فرهنگی مذهبی مورد نظر برسیم و راه را برای حضور جوانان در مساجد هموار کنیم.

حجت الاسلام جعفر پور با بیان اینکه اقامه نماز در 68 مسجد شهرستان به صورت مستمر در اولویت کاری اداره تبلیغات اسلامی بروجرد است، اظهار داشت: بیان احکام شرعی، برگزاری مراسمات در مناسبتهای مختلف دینی، پاسخ به شبهات دینی، مشاوره، اخلاق در خانواده، برگزاری کلاسهای قرآنی و...از جمله برنامه هایی است که در کنار اقامه نماز در مساجد مورد نظر اجرا می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر 120 مبلغ دینی در مساجد سطح شهرستان به بیان احکام شرعی و انجام فعالیتهای فرهنگی مشغول هستند.

کد خبر 2361976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha