۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۵۵

داودی به مهر خبر داد:

آمادگی لازم برای ارائه آموزش‌های امدادی در بخش‌های قم

آمادگی لازم برای ارائه آموزش‌های امدادی در بخش‌های قم

قم - خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از آمادگی لازم برای ارائه آموزش‌های امدادی در بخش‌های این استان خبر داد.

حیدر داودی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در بخش کهک، یک پایگاه امدادی توسط جمعیت هلال احمر قم افتتاح شده است، گفت: پایگاه‌های امدادی به دو صورت ثابت و سیار در جاده‌های استان قم فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در مواقعی که در مسجد مقدس جمکران تعداد زائران بیشتر می‌شود اکیپ‌های سیار در آنجا مستقر می‌شوند که علاوه بر اکیپهای سیار، یک پایگاه امداد و نجات ثابت نیز در حال احداث است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده در روزهایی که اهالی شهر قم در جاده کهک تردد بیشتری دارند یک پایگاه سیار مستقر می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر 2 پایگاه ثابت جاده‌ای در استان قم قرار دارند و پایگاه‌های سیار نیز آن‌ها را پشتیبانی می‌کنند که با توجه به شرایط و نیاز در جاده‌ها قرار می‌گیرند.

داودی ادامه داد: در حال برنامه ریزی برای ایجاد 6 تا هشت پایگاه ثابت در جاده‌های استان قم هستیم.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی لازم را دارد تا در هر نقطه از استان قم چنانچه 25 نفر آماده دریافت آموزش‌های امدادی باشند کمک‌های امدادی را به مدت 25 ساعت آموزش دهد.
 

کد خبر 2361980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha