۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۴۳

در هفته گذشته/

هفت واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید

هفت واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید

زاهدان-خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 7 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری رسیدند.

محمد یعقوبی در گفتگو با مهر با بیان اینکه راه‌اندازی این تعداد واحد تولیدی زمینه اشتغال بیش از 53 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است ادامه داد: این واحدها در هفته دولت امسال در شهرک‌های صنعتی زاهدان میرجاوه، کامبوزیا، کنارک، نیکشهر و ادیمی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی میزان سرمایه گذاری برای ایجاد این تعداد واحد تولیدی را بالغ بر 84 هزار و 20 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: این واحدهای تولیدی در زمینه صنایع تبدیلی شیر، پارتیشن چوبی، ماهی منجمد، فیله ماهی و میگوی منجمد، قیر اکسیده، فوم پلی استایرن و قیر فعالیت دارند.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی همچنین افزود: در حال حاضر در استان تعداد 28 شهرک و ناحیه صنعتی است و در همین راستا تاکنون تعداد یک هزار و 962 فقره قرار داد با سرمایه گذاران و کار آفرینان منعقد شده است.

وی میزان واحد های بهره برداری شده را تعداد یک هزار و 67 واحد عنوان کرد و گفت: این تعداد واحد تولدی زمینه اشتغال 10 هزار و 946 نفر را در شهرک‌های صنعتی استان فراهم کرده است.

کد خبر 2362015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha