۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۲

آشناگر:

مردم خیر و نوعدوست کردستان همواره در پاسخ به ندای ستمدیدگان پیشتاز هستند

مردم خیر و نوعدوست کردستان  همواره در پاسخ به ندای ستمدیدگان پیشتاز هستند

سنندج-خبرگزاری مهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کردستانی ها بار دیگر ثابت کردند در پاسخ به ندای ستمدیدگان پیشتاز هستند.

به گزارش خبرنگارمهر، علیرضا آشناگر امروز دوشنبه در حاشیه ارسال کمک های مردمی استان کردستان به آوارگان عراقی در جمع خبرنگاران گفت: مردم متدین استان کردستان با اتحاد و همدلی و نفی فرقه گرایی به یاری و حمایت از مظلومان و آوارگان عراقی شتافتند.

وی عنوان کرد: کردستانی ها با اعلام حمایت از مردم ستمدیده عراق و نفی خشونت های ظالمان و گروهک های تکفیری بار دیگر ثابت کردند که همواره در پاسخ به ندای مظلومان و ستمدیدگان پیشتاز هستند.

وی اظهارداشت: جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان عراقی در کردستان با همکاری و همراهی و همدلی ما بین سازمان های مردم نهاد، گروه های مرجع و دستگاه های دولتی و آحاد مردم خیر و نوعدوست این استان صورت گرفت.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: افرادی که  اقدام به جمع آوری کمک های مردی برای آوارگان عراقی کردند امروز با اکیپ های هلال احمر این کمک ها را به دست نیازمندان عراقی می رسانند.

آشناگر ادامه داد: مردم غیور و همیشه در صحنه کردستان با این اقدام خداپسندانه خود پیام صلح و دوستی و آشتی طلبی را به جهانیان اعلام کردند.

وی تلاش تمامی دست اندرکاران جمع آوری کمک های مردمی به ستمدیدگان و مظلومان را قابل تقدیر خواند و عنوان کرد: سازمان های مردم نهاد و هلال احمر در جمع آوری کمک های مردمی برای آوراگان عراقی در کردستان بسیار شایسته عمل کردند.

13 تریلر حامل کمک های مردمی استان کردستان امروز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان، سازمان های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم برای آوارگان عراقی ارسال شد.

کد خبر 2362111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha