۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۰۳

دقایقی پیش/

پروفسور سميعي وارد رشت شد

پروفسور سميعي وارد رشت شد

رشت – خبرگزاری مهر: پروفسور مجيد سميعي برترین چهره پزشكي در سطح ايران و جهان با استقبال معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوری و استاندار گيلان وارد رشت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم استقبال از اين فرهیخته گیلانی که عنوان برترین جراح و پزشك جهان امروز را یدک می کشد، محمد باقر نوبخت، معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوری، محمدعلی نجفي، استاندار گیلان، مديران استان، فرهيختگان و نخبگان دانشگاهي در فرودگاه بين المللي سرادر جنگل رشت حضور داشتند.

آیت الله زین العابدین قربانی، نماينده ولي فقيه در گيلان نيز كه به منظور شركت در اجلاس سراسري خبرگان رهبري در حال عزیمت به تهران بود در فرودگاه سردار جنگل به گرمی از پروفسور مجيد سميعي استقبال کرد.

مراسم آغاز به كار دبيرخانه همايش تجليل از مفاخر و مشاهير گيلان شامگاه دوشنبه با حضور پروفسور سميعي، نوبخت و نجفي در سالن غدير استانداري گيلان آغاز خواهد شد.

مهمترین برنامه هایی که در حاشیه این همایش انجام خوهاد شد رونمايي از فيلم مستند زندگي پروفسور سميعي در شبكه باران، آغاز ساخت مركز سرطان گيلان در رشت و مراسم تجليل از پروفسور سميعي ر روز سه شنبه را شامل می شود.

کد خبر 2362223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha