۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۱۴

حجت الاسلام باقری بنابی:

شهرستان بناب نیاز جدی به ایجاد دفتر گمرک دارد/ پیگیر ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بناب هستیم

شهرستان بناب نیاز جدی به ایجاد دفتر گمرک دارد/ پیگیر ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بناب هستیم

بناب – خبرگزاری مهر: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهرستان بناب نیاز خاصی به ایجاد دفتر گمرک دارد، گفت: راه اندازی دفتر گمرک یکی از اصلی ترین زیرساختهای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بناب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی برای ایجاد دفتر گمرک در شهرستان بناب با بیان اینکه راه اندازی گمرک از آرزوهای چندین ساله مردم شهرستان بناب و به خصوص صادرکنندگان است، ادامه داد: بدون شک با راه اندازی دفتر گمرک یکی از زیرساختهای اصلی و مورد نیاز برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و وجود شرکت های مختلف تولیدی و صنعتی در این شهرستان گفت: آمار بالای صادرات از این شهرستان نشان می دهد که باید هرچه زودتر نسبت به راه اندازی این دفتر همت کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین ابراز داشت: به جهت نبود گمرک در بناب صادرکنندگان علاوه برتحمیل هزینه های سنگین، پروسه پرپیچ و خمی را برای صادرات محصولات خود طی می کردند که با ایجاد دفتر گمرک شاهد حل مشکل اساسی صادرکنندگان خواهیم بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین از پیگیری امورات مربوط به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی دراین شهرستان خبرداد و گفت: در آینده نزدیک شاهد تحول این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 2362279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha