۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰

گلچوبی:

مرکز تخصصی درمان شیشه در مازندران راه اندازی می شود

مرکز تخصصی درمان شیشه در مازندران راه اندازی می شود

بابلسر – خبرگزاری مهر: معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی مازندران گفت: اولین مرکز تخصصی درمان ماده مخدر شیشه در شهرستان بابلسر راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی گلچوبی صبح پنجشنبه در همایش از آغاز تا رهایی در بابلسر افزود: این مرکز در کنار مرکز اقامتی و ترک اعتیاد معبد رهایی راه اندازی می شود تا بتواند خدمات مورد نظر به بیماران ارائه دهد.
 
وی با بیان اینکه، اگر بهبود یافتگان اعتیاد را به عنوان شهروند فعال در جامعه داشته باشیم و این افراد باید از نظر اقتصادی فردی مولد در جامعه باشد.
 
معاون بهزیستی مازندران گفت: سازمانهای متولی مانند بهزیستی باید برنامه های مختلفی اجرا کنند و بهبودیافتگان باید تجارب مسیر بهبودی را به دیگران انتقال دهند.
 
وی اظهار داشت: باید از متخصصان و مشاوران  و اهل فن برای درمان افراد معتاد بهره گرفت و در این راستا یک مرکز تخصصی درمان شیسه در استان دایر می شود.
 
گلچوبی با اشاره به خدمات بهزیستی استان به افراد بهبود یافته گفت: در سال گذشته به 600 نفر از افراد بهبود یافته وامهای اشتغالزا پرداخت شده است.
 
معاون بهزیستی مازندران بیان داشت: برنامه های بیمه درمان معتادن و حمایتهای ویژه برای درمان از جمله برنامه های حمایتی در دستور کار است. 
کد خبر 2372728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha