۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵

آغاز هفدهمین دوره بازیهای آسیایی/ ایران در اندیشه حفظ جایگاه چهارمی

آغاز هفدهمین دوره بازیهای آسیایی/ ایران در اندیشه حفظ جایگاه چهارمی

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: هفدهمین دوره بازیهای آسیایی در شرایطی از روز 28 شهریورماه آغاز شد که کاروان ورزشی ایران در اندیشه حفظ جایگاه چهارمی دوره قبل است. این مهم در حالی به عنوان اولویت ورزش ایران تعیین شده است که به نظر می‌رسد سایر رقبا از شرایط مطلوبی برخوردارند و همین امر قرار گرفتن در جایگاه چهارمی را سخت و دشوار کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان ورزش ایران در شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی که به میزبانی گوانگجو چین برگزار شد، موفق شد عنوان چهارمی را به خود اختصاص دهد. این عنوان در شرایطی رقم خورد که قبل از آن پیش بینی چنین جایگاهی برای ورزش کشور از سوی کارشناسان و حتی مسئولان ورزش صورت نگرفته بود.

با این حال در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی هیچ یک از مسئولان ورزش پیش بینی مشخصی از جایگاه ورزش ایران نکردند اما امیدوارند کاروان کشورمان بتواند حداقل عنوان چهارمی دوره گذشته را حفظ کند. انتظاری که به نظر می رسد با توجه به سرمایه گذاری کشورهای دیگر کمی سخت و دشوار باشد.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2372792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha