۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۵۵

سردار حسن خانی:

کارگاهان پلیس آگاهی برای کاهش فاصله بین وقوع و کشف جرم تلاش کنند

کارگاهان پلیس آگاهی برای کاهش فاصله بین وقوع و کشف جرم تلاش کنند

تبریز- خبرگزاری مهر: رئيس پليس آذربايجان شرقي گفت: با وجود اینکه عملکرد پليس آگاهي رضایت بخش است اما کارآگاهان این مجموعه باید برای کاهش فاصله بين وقوع وکشف جرم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن حسن خاني ظهر پنج شنبه در بازدید از بخش های مختلف پلیس آگاهی استان گفت: يکي از پر قدرت ترين قسمت هاي پليس آگاهي بخش کشف جرم است كه بايد كاركنان اين قسمت ها داراي نيروهاي خوب، نخبه و مستعد و داراي سعه صدر، با ادب واز لحاظ خدمات پليسي نيز سرآمد بقيه قسمت ها باشند.

وی ادامه داد: اما در این بین باید این مجموعه از تمامی استعدادها و توانایی خود استفاده کرده و برای کاهش فاصله بین وقوع و کشف جرم تلاش کنند.

حسنخانی با اشاره به ضرورت به تقويت قسمت هاي اداره سرقت واداره جنايي گفت: باید در این خصوص شاهد اهتمام ویژه پلیس آگاهی باشیم.

وی افزود: همچنین تقويت تجسس کلانتري ها و پلبيس هاي آگاهي شهرستان ها نیز در این راستا کارساز بوده و باید در اولویت های پلیس آگاهی استان قرار گیرد. 

رئيس پليس استان با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت: پلیس یک جامعه الگوی مردم آن جامعه محسوب شده و مردم توجه ویزه ای به رفتار تک تک این افراد دارند، به همین دلیل تکريم ارباب رجوع باید لحاظ شده که اين از خصوصيات پليس اسلامي است.

کد خبر 2372803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha