۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۱۵

حجت الاسلام محمدي گلپايگاني:

رمز موفقيت نظام اسلامي ايران ولايت فقيه، حب اهل بيت(ع) و تشيع است

رمز موفقيت نظام اسلامي ايران ولايت فقيه، حب اهل بيت(ع) و تشيع است

گلپايگان- خبرگزاري مهر: رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: رمز و راز موفقيت نظام اسلامي ايران، ولايت فقيه، حب اهل بيت (ع) و تشيع است و كشورهايي كه حركت اسلامي كردند؛ اما رهبريت و ولايت فقيه در آن كشورها نفوذ و استقرار نداشت، نتوانستند به پيروزي هاي دائم دست يابند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمين محمد محمدي گلپايگاني در آيين بهره برداري و افتتاح پايگاه امداد و نجات بين شهري شهداي شهرستان گلپايگان كه ظهر امروز برگزار شد، با تقدير از فعاليت ها و اقدامات جمعيت هلال احمر اظهار داشت: از بركت نظام اسلامي زندگي در روستاها با شهر يكسان شده و بهداشت، آب، برق و جاده آسفالت در روستاها همتراز با شهرها در اختيار مردم قرار دارد كه از نعمت وجود نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري به تشريح رويدادهاي 8 سال دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: 8 سال جنگ تحميلي شوخي نبود، آن هم با دشمني كه شرق و غرب به تجهيز آن مي پرداختند و فقط اتكاء به خداوند متعال بود كه خوشبختانه در پايان جنگ حتي يك وجب از خاك كشور در زير پاي دشمن قرار نگرفت و هم اكنون نظام اسلامي در موقعيتي است كه تصميمات مهم و اساسي در كشور اسلامي ايران گرفته مي شود و در كشور عراق اين تصميمات انجام مي پذيرد.

وي با بيان اينكه رمز و راز موفقيت نظام اسلامي ايران، ولايت فقيه، حب اهل بيت (ع) و تشيع است، افزود: كشورهايي كه حركت اسلامي كردند؛ اما رهبريت و ولايت فقيه در آن كشورها نفوذ و استقرار نداشت، نتوانستند به پيروزي هاي دائم دست يابند.

حجت الاسلام محمدي گلپايگاني با تقدير از خدمات فعالان جمعيت هلال احمر اذعان داشت: كاري كه شما مستقيماً به بنده درمانده و حادثه ديده انجام مي دهيد،كاري خدايي است و اين كار را با هيچ چيز معامله نكنيد؛ زيرا كه ذخيره آخرت شماست و يقيناً آثار و بركات آن براي شما و نسل آينده تان تأثيرگذار خواهد بود؛ چون خدمت به مردم بزرگ ترين عبادت است.

وي در پايان با بيان اينكه از خدا مي خواهيم اتفاق و حادثه ناگواري براي مردم رخ ندهد، خاطرنشان كرد: حوادث و اتفاقات ناگوار قابل پيش بيني نيست و بديهي است نيروهاي امدادگر بايد در همه حال آماده خدمت رساني باشند همانگونه كه تاكنون در اين راستا خدمات بسيار ارزنده اي به حادثه ديدگان داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آيين بهره برداري و افتتاح پايگاه امداد و نجات بين شهري شهداي شهرستان گلپايگان با حضور رئيس سازمان جمعيت هلال احمر كشور، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان، امام جمعه، فرماندار و جمعي از مسئولين استان و شهرستان گلپايگان انجام گرفت.

کد خبر 2372822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha