۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۵۸

اسکوچیچ:

شناخت خوبی از استقلال داریم/ برای کسب سه امتیاز به تهران آمدیم

شناخت خوبی از استقلال داریم/ برای کسب سه امتیاز به تهران آمدیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه هشت هفته از لیگ گذشته است و شناخت خوبی از استقلال داریم گفت: با احترامی که برای هواداران استقلال قائل هستم تنها برای کسب سه امتیاز به تهران آمدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از دیدار فولاد خوزستان مقابل استقلال، این بازی را بسیار حساس خواند و افزود: نمی توانم صحبت خاصی برای این دیدار داشته باشم چون استقلال یک تیم شناخته شده و تیمی است که در لیگ برتر با کیفیت بازی می کند و جایگاهش در جدول نشان دهنده خوب بودن این تیم است.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: با احترامی که برای هواداران استقلال قائل هستم باید بگویم تنها برای کسب سه امتیاز به تهران آمدیم تا بتوانیم موقعیت خود را در جدول بهتر کنیم.

اسکوچیچ شرایط فولاد را خوب توصیف کرد و افزود: بازیکنانم تمرینات خوبی را انجام دادند و از هر لحاظ آماده این دیدار هستند و امیدواریم بتوانیم یک بازی بسیار خوب و تماشاگرپسند را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نبودن جاسم کرار، هاشم بیگ زاده و خسرو حیدری در ترکیب استقلال می تواند برای شما مفید باشد یا خیر گفت: اگر بخواهید این طور از من سوال کنید باید به شما جواب بدهم که ما هم در این هشت هفته همیشه چند بازیکن را در اختیار نداشتیم و این مسئله کار همه مربیان را سخت می کند.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: مشکل مصدومیت، رفتن بازیکنان به اردوی تیم ملی و مشکلات خدمتی باعث شده تا همه تیم ها به این مشکل دچار شوند.

اسکوچیچ در پایان و در پاسخ به این سوال که برای دیدار مقابل استقلال محروم و یا مصدوم دارید گفت: ولید مشایی و آرش افشین به دلیل مشکل نظام وظیفه ایمان موسوی به خاطر مصدومیت و بختیار رحمانی به دلیل آسیب دیدگی کسانی هستند که آنها را مقابل استقلال در اختیار نخواهیم داشت.

کد خبر 2372835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha