۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۵۴

جبارزاده:

روسای دانشگاه پیام نور راهکار علمی برای حل مشکلات ارایه کنند

روسای دانشگاه پیام نور راهکار علمی برای حل مشکلات ارایه کنند

تبریز- خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: روسای دانشگاه پیام نور با ارایه راهکارهای علمی، دستگاه های اجرایی را برای حل مشکلات موجود کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جبارزاده ظهر شنبه در مراسم اختتامیه اجلاس روسای مراکز دانشگاه های پیام نور که به میزبانی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: با وجود هیات علمی های برجسته در دانشگاه پیام نور کشور می توانیم با استفاده از راه کارهای علمی آنها در زمان کم تمام مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه در آذربایجان شرقی تمام پروژه ها با پیوست فرهنگی اجرا می شوند، افزود: پروژه ها و طرح های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استان باید دارای پیوست فرهنگی باشند و انتظار داریم دانشگاه های پیام نور دستگاه های اجرایی را در تهیه این پیوست های فرهنگی برای استفاده در پروژه ها کمک کنند.  

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: کارگروه هایی که در اجلاس روسای مراکز دانشگاه های پیام نور تشکیل شد، باید برای مصوب شدن خروجی های این کارگروه ها تلاش کنند.

جبارزاده همچنین در ادامه ابراز داشت: متاسفانه در زمان های گذشته ارتباط مناسبی میان دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی وجود نداشت و هر یک بصورت مجزا فعالیت می کردند اما در حال حاضر شاهد افزایش این ارتباط هستیم و استانداری آذربایجان شرقی نیز برای حل مشکلات در زمینه های مختلف با جمعی از اساتید دانشگاه ها در تعامل و ارتباط است.

گفتنی است در پایان مراسم اختتامیه اجلاس روسای مراکز دانشگاه های پیام نور تابلوی 25 سال تلاش و رشد و بالندگی این دانشگاه توسط مسوولان کشوری و استانی در تبریز رونمایی شد.

کد خبر 2373589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha