۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۸

زرگرپور:

تقویت اصل "مشارکت" مشکلات آموزش و پرورش را رفع می‌کند

تقویت اصل "مشارکت" مشکلات آموزش و پرورش را رفع می‌کند

اصفهان – خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان گفت: تقویت اصل مشارکت سبب خواهد شد تا بخش بزرگی از مشکلات آموزش و پرورش با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مردمی حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول زرگر پور پیش از ظهر امروز در آئین بازگشایی مدارس و به صدا در آوردن زنگ مقاومت که به صورت نمادین در مدرسه شهید منتظری شهر نجف‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه همزمان بودن ماه مهر با بزرگداشت هفته دفاع مقدس به گونه‌ای یادآوری حماسه‌های دانش‌آموزان دیروز کشور است، اظهار داشت: دانش‌آموزان دیروز درس استقامت و پایداری را به مردم ایران و جهان دادند.

وی با بیان اینکه امسال در استان اصفهان گرامیداشت هفته دفاع مقدس نسبت به دیگر استان‌های کشور از جایگاه والاتری برخوردار است، ادامه داد: از این رو شروع سال تحصیلی رسمی از یکی از مدارس استان اصفهان که در طول دوران دفاع مقدس 234 شهید را تقدیم کرده است جایگاه ویژه‌ای دارد.

استاندار اصفهان مدرسه شهید منتظری نجف آباد را الگوی بی بدیل شهادت و ایثارگری مردم اصفهان دانست و بیان داشت: مردم شهر نجف‌آباد همیشه در عرصه‌های مختلف حضور خود را به تمام مردم کشور حضور پررنگ خود را ثابت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان و آموزگاران همیشه باید پایبند به راه و آرمان شهدا باشند، افزود: این راه تنها راه نجات کشور است که رهبر معظم انقلاب نیز به این امر تاکید ویژه دارند.

زرگرپور ادامه داد: در واقع عزم ملی و مدیریت جهادی الهام گرفته از فرهنگی است که ایثارگران برای ما آفریده‌اند.

وی با بیان اینکه توسعه علمی از سرچشمه آموزش و پرورش الهام می‌گیرد، افزود: اگر دانش‌آموزان دانا و عالم بار بیایند ما در تمام عرصه‌هایی که در آینده در پیش رو داریم پیشگام و پیشتاز باشیم.

استاندار اصفهان تکریم معلمان و عموم فرهننگیان و ارتقای جایگاه و جمعیت فرهنگی و اجتماعی آنان را نیز از ضروریات دانست و بیان داشت: مسئولان اجرای آموزش و پرورش باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر تقویت اصل مشارکت در آموزش و پرورش گفت: تقویت اصل مشارکت سبب خواهد شد تا بخش بزرگی از مشکلات آموزش و پرورش با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مردمی حل شود.

کد خبر 2376098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha