۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵

اخلاقيان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت اصلي در دانشگاه كردستان است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت اصلي در دانشگاه كردستان است

سنندج – خبرگزاری مهر: سرپرست دانشگاه کردستان با اشاره به مجاهدت های دانشجویان در هشت سال دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت اصلي در اين واحد آموزش عالي است.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین اخلاقیان ظهر سه شنبه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه کردستان اظهار داشت: حضور پر رنگ جوانان و  دانشجویان در جنگ نابرابر باعث پیروزی و اقتدار اسلام شد.

وی با اشاره به این مطلب که جوانان در جبهه های حق علیه باطل توانستند افتخار آفرینی کنند، افزود: جوانان همیشه و همه جا در صحنه بودند و پیرو رهبر و اسلام حرکت می کردند.

سرپرست دانشگاه کردستان بیان کرد: اقتدار و سر بلندی ایران در تمامی حوزه های سیاسی، علمی، فضایی و اجتماعی نشانه نقش آفرینی جوانان است.

اخلاقیان یادآور شد: مجاهدت در صحنه علم و دانش باید سرلوحه قشر دانشگاهی باشد تا دشمن فتنه گر از پای در بیاید.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به افکار جوانان است و از این رو با راه اندازی جنگ نرم می خواهد فتنه ای تازه ای را علیه ارزش های اسلامی آغاز کند.

سرپرست دانشگاه کردستان گفت: بصیرت افزایی و معرفت شناسی با بازگو کردن ارزش ها و رشادت های دوران دفاع مقدس امکان پذیر است و از این رو جامعه دانشگاهی در این حوزه رسالت خطیری را بر عهده دارد.

اخلاقیان اظهار داشت: دشمن با هدف قرار دادن جوانان به دنبال اجرایی کردم مقاصد شوم خود است و از این رو جوانان این مرزو بوم باید با تاسی گرفتن از رزمندگان اسلام در برابر یاوه گویان بایستند.

وی افزود: نقش برجسته جوانان در تولید علم، فن آوری و مقابله با تهدیدات دشمنان بر کسی پوشیده نیست و از این رو انتظار می رود از این فرصت به بهترین شکل ممکن و در راستای سر افرازی اسلام و انقلاب استفاده شود.

سرپرست دانشگاه کردستان بیان کرد: جوانان همیشه و همه جا غرور آفرینانه در صحنه بودند و امروز نیز در جبهه نرم دشمن با اقتدار کامل وارد می شوند و بر دهان یاوه گویان مشت محکمی را خواهند زد.

در جريان برگزاري اين مراسم در دانشگاه كردستان، سردار رجبي فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان نيز سخنراني كرد و به تحليل پيروزي جوانان ايران اسلامي در هشت سال دفاع مقدس و همچنين توطئه هاي بي پايان دشمن پرداخت.

 

کد خبر 2376127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha