رمضانی خبرداد:

هیئت ممیزه دانشگاه یاسوج مستقل شد

هیئت ممیزه دانشگاه یاسوج مستقل شد

ياسوج – خبرگزاري مهر: سرپرست دانشگاه یاسوج از تشکیل هیئت ممیزه مستقل در اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،  شاپور رمضانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به رشد علمی دانشگاه یاسوج در سالهای گذشته این امکان فراهم شد که با رایزنی با وزارت علوم موافقت تشکیل این هیئت را در دانشگاه یاسوج بدست آوریم.

رمضانی به کارکرد و شرح وظایف این هیئت اشاره كرد و افزود: ارتقا اعضای هیئت علمی به مراتب بالاتر مثل دانشیاری و استادی و همچنین تبدیل وضعیت یک عضو هیئت علمی از قراردادی به رسمی آزمایشی و قطعی در این هیئت انجام می شود.

وی بيان كرد: از ابتدای تشکیل دانشگاه یاسوج تا کنون این کار توسط هیئت ممیزه دانشگاههای خارج از استان نظیر دانشگاه شیراز، هیئت ممیزه مرکزی وزارت علوم و دانشگاه شهید چمران اهواز انجام می شد.

رئیس دانشگاه یاسوج بیان داشت: از اردیبهشت ماه سالجاری موافقت تشکیل این هیئت از وزارت علوم اخذ شد و در گام بعدی پنج نفر از اساتید برجسته دانشگاه یاسوج  و چهار نفر از اساتید برجسته دانشگاه شیراز با حکم وزیر به عضویت این هیئت منصوب شدند.

رمضانی اظهار داشت: اعضا به مدت دو سال انتخاب می شوند که شامل اعضای حقیقی و حقوقی است که رئیس دانشگاه، و معاون آموزش تحصیلات تکمیلی و معاونت پژوهشی، عضو حقوقی و اعضای حقیقی نیز به پیشنهاد رئیس دانشگاه و تایید وزیر علوم به عضویت این هیئت انتخاب می شوند.

وی با بیان این که رئیس دانشگاه به عنوان رئیس هیئت ممیزه نیز انجام وظیفه می کند، افزود: معاون آموزش تحصیلات تکمیلی نیز دبیری این هیئت را عهده دار است.

رمضانی يادآور شد: اولین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه روز چهارشنبه با دستور کار معرفی اعضا و تشکیل کمیسیون های تخصصی زیر مجموعه این هیئت برگزار مي شود.

 

کد خبر 2381395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha