۹ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۰

استاندار:

نيروهاي نظامي و انتظامي در مبارزه با مواد مخدر نقش آفرین هستند

نيروهاي نظامي و انتظامي در مبارزه با مواد مخدر نقش آفرین هستند

رشت – خبرگزاری مهر: استاندار گیلان گفت: نيروهاي نظامي و انتظامي در مبارزه با مواد مخدر حضوری نقش آفرین دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی شامگاه چهارشنبه در سومين نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر افزود: نبود اشتغال، درآمد ناکافی و فقر بخشي از عوامل مصرف مواد مخدر در حامعه است.

وی با بیان اینکه مهمترین رویکرد دولت تدبیر و امید کاهش مشکلات اقتصادی مردم است، اظهار داشت: آموزش مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و اجرای برنامه های پیشگیرانه در برابر اعتیاد ضرورتی انکارناپذیر است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه این استان شهید پرور که دارای فرهنگی غنی است نباید اعتیاد را در دامن خود پرورش دهد، ادامه داد: دانشگاه ها، آموزش و پرورش و صدا و سيما از جمله ظرفيت هاي مهمي به شمار مي رود كه مي توانند نقش موثري را در آموزش و پيشگيري از مواد مخدر ايفا كنند.

وی نسبت به برگزاري منظم جلسه های شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد و گفت: حضور نيروي انتظامي، نظامي و نيروهاي قضايي در مبارزه با مواد مخدر پررنگ است اما بايد به پيشگيري و آموزش نیز در اين عرصه  توجه ويژه اي داشت .

استاندار گيلان از ارتقای ستاد شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در سطح كشور با 20 رتبه صعود از جایگاه 25 به پنج خبر داد و افزود: اميد است که اين موفقيت ها همچنان تداوم داشته باشد و در امر پيشگيري و آموزش رتبه هاي بهتری نصیب استان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پايان اين نشست استاندار گيلان از فعالان مبارزه با مواد مخدر استان با اهدای لوح قدرداني كرد .

کد خبر 2382151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha