۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۷

سردار صالحی:

ناجا زنجان در برقراری امنیت موفق بوده است /برقراری امنیت اولویت کاری پلیس

ناجا زنجان در برقراری امنیت موفق بوده است /برقراری امنیت اولویت کاری پلیس

زنجان -خبرگزاری مهر: فرماندهی انتظامی استان زنجان،با اشاره به اینکه ناجا استان زنجان در برقراری امنیت موفق بوده است گفت: در این میان زنجان سومین استان امن کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا صالحی ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از دست اندکاران برگزاری برنامه ها هفته ناجا،افزود: هفته ناجا فرصت بسیار خوبی برای اطلاع رسانی ماموریتها و موفقیتهای پلیس به مردم است.

وی اظهار داشت:کار کنان ناجا شبانه روز با جان و دل برای دفاع از امنیت جامعه تلاش می کنند و امروز خوشبختانه امنیت امروز جامعه مرهون رشادتهای شهیدان ناجا بوده  و نیروی انتظامی زنجان 120 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: انعکاس عملکرد و موفقیتهای ناجا با اطلاع رسانی صدا و سیما امکان پذیر است و در این راستا رسانه های استان تاکنون در تحقق این امر مهم موفق بوده اند.

سردار صالحی تاکید کرد: ماموریت پلیس تامین امنیت است و اطلاع رسانی از ماموریتهای پلیس در حوزه فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم است.

وی در ادامه گفت: نظام و امنیت اجتماعی جامعه وظیفه مهم پلیس است و در این میان پلیس استان در تحقق این امر مهم تاکنون موفق بوده است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان،خاطر نشان کرد:اولویت کاری پلیس برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.  

در ادامه این جلسه  مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت است و نیروی انتظامی در نظم و امنیت اجتماعی نقش بی بدیلی دارند.

مرتضی صفری افزود:تمام تلاش صدا و سیما و رسانه ها این است که  تلاشهای نیروی انتظامی و موفقیتهای این نیروی جان بر کف را به خوبی منعکس کند.

کد خبر 2393486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha