۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۴

اکبری:

16 پروژه مصوب سفر رهبری در گیلانغرب به بهره برداری رسیده است

16 پروژه مصوب سفر رهبری در گیلانغرب به بهره برداری رسیده است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: از مجموع پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهرستان، 16 پروژه تکمیل شده و 27 پروژه در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز اکبری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت سفر رهبر انقلاب به گیلانغرب با حضور امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: گیلانغرب یکی از شهر های مقاوم کشور در دوران 8 سال دفاع مقدس است که از سوی مقام معظم رهبری مورد لطف قرار گرفته و پروژه های خوبی برای برون رفت از محرومیت این شهرستان اختصاص داده شده است.

وی گفت: دولت تدبیر و امید نیز گام های موثری در زمینه محرومیت زدایی از استان برداشته است و ما امروز شاهد افتتاح پروژه های سفر مقام معظم رهبری هستیم.

اکبری ادامه داد: در راستای توسعه شهر گیلانغرب قدم های موثری برداشته شده است و تمام سعی ما نیز بر این است که بتوانیم به پیشرفت و آبادانی این شهر کمک کنیم.

فرماندار گیلانغرب افزود: از جمله شاخص ترین پروژه های سفر مقام معظم رهبری مجموعه فرهنگی یادمان شهدای گیلانغرب است که کار آن پیشرفت قابل توجهی داشته است.

اکبری همچنین با اشاره به بازگشایی مرز سومار، گفت: تاثیری که گشایش این مرز به عنوان بستری برای اشتغال  و توسعه منطقه دارد، تاثیری مثبت و قابل توجه است.

وی در پایان یاد آور شد: از مجموع 63 پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری به گیلانغرب، 16 پروژه تکمیل شده، 27 پروژه در دست اقدام بوده و 20 پروژه نیز بدون اعتبار مانده است.

کد خبر 2393545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha