۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۹

تسلیت سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان

تسلیت سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان

سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران ارتحال آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید علی ریاض ضمن تسلیت این ضایعه جانگداز به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، علمای حوزه‌های علمیه و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی گفت: آیت الله مهدوی کنی از چهره های معنوی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی، علمی، ولایی و اثرگذار در عرصه های مختلف بودند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ایشان در بعد معنویات یک عالم سازنده، پرجاذبه و دارای سعه صدر بودند و افراد زیادی را برای خدمت به اسلام و انقلاب تربیت کردند.

سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران با اشاره به اینکه آیت‌الله مهدوی کنی نمادی از روحانیت انقلابی بود گفت: ایشان بیش از بیان و کلام، از طریق اخلاق پسندیده و اعمال صالح مردم را به راه حق دعوت می‌نمود و امیدواریم خداوند بزرگ روح بلند ایشان را با شهیدان و امام شهیدان محشور کند .

رئیس کمیته سیاسی انجمن اسلامی پزشکان ایران با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی هیچگاه از امام راحل و خط امام فاصله نگرفت و از حمایت رهبری معظم انقلاب دست برنداشت افزود: نقش آیت‌الله مهدوی کنی در شکل‌گیری نهادهای انقلابی از جمله کمیته‌های انقلاب اسلامی و صیانت از نهاد دولت و قبول مسئولیت در مقاطع مختلف ستودنی است.

ریاض اظهار داشت: آیت اش مهدوی کنی شخصیت عزیز و بزرگواری بودند که رفتنشان خلأ عظیمی است و الحق و الانصاف باید به امام زمان و رهبر معظم انقلاب و مردم بگوییم خداوند شما را اجر و صبر دهد.

کد خبر 2393622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha