۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۳۱

اسکوچیچ پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن:

پیروزی ما نشانه کامل بودن فولاد نیست/ مشکلات زیادی داریم

پیروزی ما نشانه کامل بودن فولاد نیست/ مشکلات زیادی داریم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: پیروزی ما نشانه کامل بودن فولاد نیست و ما در حال حاضر از نظر فنی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: دیدار امروز بازی خوبی بود و باید به تیمم تبریک بگویم زیرا بازیکنان تیم، بازی خوبی کردند؛ ما در دقایق ابتدایی می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما پنالتی ما از دست رفت و بعد از آن شرایط تیم را بهبود بخشیم و تیم ما بازی خودش را انجام داد و توانست پیروز شود.

وی درباره نقاط ضعف ذوب‌آهن بیان داشت: به هر حال صحیح نیست که درباره نقاط ضعف تیم دیگری صحبت کنیم اما خوشحال هستم که توانستیم در خطوط میانی آنها را کنترل کرده و به این تیم اجازه ندادیم که در خطوط میانی کاری انجام دهد و با استفاده از این موضوع پیروز شدیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به بحران پنالتی‌زن‌های فولاد بیان کرد: خوشحال می‌شویم اگر بتوانیم بازی را ببریم و در یک بازی چند پنالتی از دست بدهیم.

وی ادامه داد: وقتی بازی را ببرم و خوب بازی کنم، می‌گویم خوب بازی کردم و اگر پیروزی حق من نباشد، می‌گویم که حق من نبوده است؛ این پیروزی نشانه آن نیست که ما کامل هستیم و مشکلی نداریم، بلکه مشکلاتی داریم که باید زودتر از بین برود.

اسکوچیچ درباره حذف تیمش از جام حذفی خاطرنشان کرد: گاهی وقت‌ها نیاز نیست که چیزی را شرح دهد؛ ما به تمام معنا در این بازی بد بودیم و چند بازیکن را نیز نداشتیم و این دلیل شکست ما بود.

کد خبر 2394502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha