۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۰

مهر گزارش می دهد؛

گرامیداشت یاد مظلومان غزه و لبنان همپای شادمانی از جشن وحدت

گرامیداشت یاد مظلومان غزه و لبنان همپای شادمانی از جشن وحدت

به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید، جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت در مصلی امام خمینی (ره) با حضور خانواده های تهرانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید، جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت با شعار «علی حب النبی (ص) حامی فلسطینم» در مصلای امام خمینی (ره) از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه برگزار شد. در این جشن، هنرمندان مطرحی همچون رضا هلالی (مداح)، محمد اصفهانی و پیام عزیزی حضور خواهند داشت. همچنین، حامد شاکرنژاد، قاری برجسته و چهره شناخته شده برنامه تلویزیونی محفل، نیز در این مراسم به تلاوت قرآن پرداختند.

مصلای امام خمینی،میزبان جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت خواهد بود

بیشتر شرکت کنندگان در جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت از طریق ایستگاه‌های مترو مصلی و شهید بهشتی خود را از دقایق قبل به مصلای تهران رساندند.

گرامیداشت یاد مظلومان غزه و لبنان همپای شادمانی از جشن وحدت

همپای ایستگاه‌های صلواتی که از مردم حاضر در جشن پذیرایی می‌کردند، نوجوانان و جوانان نیز به حاضران پرچم مزین به نام مبارک پیامبر اعظم (ص) و پرچم منقش به جمله «علی حب النبی (ص) حامی فلسطینم» که با خط زیبایی نوشته شده بود، می‌دادند، تا در فواصل اجرای برنامه در صحن مصلای تهران به اهتزاز در آورند.

گرامیداشت یاد مظلومان غزه و لبنان همپای شادمانی از جشن وحدت

به علت استقبال مردم از جشن خانوادگی وحدت که ساعت‌ها قبل در محل مصلی حاضر شده بودند، پیش از شروع رسمی جشن خانوادگی میلاد پیامبر (ص) نماز جماعت در حیاط مصلی برگزار شد.

از ساعت‌ها پیش از شروع جشن میلاد پیامبر اکرم مردم در صحن اصلی مصلی گرد هم آمدند. تعدادی از مردم با در دست داشتن پرچم‌های لبنان و فلسطین و اهتزاز آن در آسمان همدردی خود را با مردم در جریان عملیات‌های تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در این کشور ابراز کردند.

گرامیداشت یاد مظلومان غزه و لبنان همپای شادمانی از جشن وحدت

اجرای سرودهایی به مضامین دینی و ملی شور و حال خاصی به جشن خانوادگی هفته وحدت داده بود.

یکی از برنامه‌های جشن خانوادگی هفته وحدت، اجرای گروه سرود ابناالحسن بود که با استقبال گرم مخاطبان مواجه شد.

پیام عزیزی خواننده کردزبان کشورمان که آثار متعددی را در منقبت پیامبر مکرم اسلام اجرا و تولید کرده است جهت اجرای چند قطعه شعر در این مراسم حضور یافت.

بیشتر صحن مصلای تهران را کودکان و خردسالانی به خود اختصاص داده بودند که شوق و شور خاصی به این مراسم شاد بخشیده بودند.

یکی از بخش‌های دیدنی مراسم امشب غریو صدای تکبیر و مرگ بر اسرائیل بود که همراه با مشت‌های گره کرده در فضای مصلی طنین انداز شد.

گرامیداشت یاد مظلومان غزه و لبنان همپای شادمانی از جشن وحدت

عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه جشن هفته وحدت گفت: اینکه مردم از هر قشر در این جشن‌ها حاضر می‌شوند؛ با یکدیگر وحدت دارند و شاد هستند بزرگترین اتفاق است.

پیمان فلسفی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در این جشن در بین مردم وحدت و همدلی بسیار خوبی دیده می‌شود؛ ان‌شاءالله از این دست جشن‌ها به مناسبت اعیاد دینی و مذهبی بیشتر برگزار شود.

کد خبر 6230201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha