۷ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۴۳

ساخت دستگاه تصفیه روغن تاسیسات تقویت فشار گاز بومی شد

یک مقام مسئول در شرکت گاز اعلام کرد: برای اولین بار در کشور ساخت دستگاه Fog Catcher (تصفیه روغن) تولید و در تاسیسات تقویت فشار گاز با موفقیت نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی الله دینی با اشاره به سیاستهای حاکم مبنی بر حمایت از خلاقیت ها و نوآوری های متخصصین صنعت گاز کشور، گفت: به دنبال اجرای پیشنهادهای ارایه شده توسط کارکنان منطقه 8 شرکت انتقال گاز، دستگاه Fog Catche( تصفیه روغن) برای اولین بار تولید، نصب و راه اندازی شد.

وی در تشریح برخی از مزیتهای راه اندازی این دستگاه تصفیه روغن با بیان اینکه با ساخت این دستگاه جدید از هدرروی انرژی در تاسیسات انتقال گاز جلوگیری می شود، اظهار کرد: صرفه جویی ارزی، عدم تخریب محیط زیست و افزایش بازده انتقال گاز طبیعی از دیگر ویژگی های بومی سازی این دستگاه در داخل کشور است.

به گفته دینی دستگاه تصفیه روغن ساخت داخل از نشر بخار روغن به محیط زیست در زمان کار توربوکمپرسورهای تاسیسات تقویت فشار گاز چلوند، سراب و اردبیل و ورود گرد، غبار و رطوبت محیط به مخازن روغن در زمان توقف آنها جلوگیری می کند.

مدیر منطقه 8 شرکت انتقال گاز ایران یادآور شد: همچنین کاهش فواصل زمانی تصفیه روغن در تاسیسات تقویت فشار گاز از دیگر مزیتهای بومی سازی این دستگاه است.

کد خبر 1007139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha