۱۵ دی ۱۳۸۸، ۱۶:۲۵

محمد زاده خواستار شد:

اعتبارات حرمهای مطهر فارس بین تمام حرمها تقسیم شود

اعتبارات حرمهای مطهر فارس بین تمام حرمها تقسیم شود

شیراز - خبرگزاری مهر: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از مسئولان و متولیان امر در استان خواست که اعتباراتی که در سفر هیئت دولت به این استان در حوزه حرم های مطهر به تصویب رسیده به صورت مناسب و عادلانه ای بین تمام حرمهای مطهر توزیع شود.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، حجت الاسلام غلامرضا محمد زاده ظهر سه شنبه در جریان نشست با خبرنگاران افزود: در این خصوص باید از هرگونه یکجانبه گرایی خودداری و باید شرایطی پیش آید تا توسعه تمام امامزادگان و حرمهای مطهر در سطح شیرازو فارس محقق شود.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت حرم حضرت علی بن حمزه(ع) در شیراز نیز بیان کرد: فضای موجود در این حرم مطهر پاسخگوی نیازها و مراجعات مردم نیست به همین دلیل اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس طرح توسعه حرم را با زیربنای 9 هزار متر مربع مطرح کرده که دارای بخشهای مختلف نظیر کتابخانه، درمانگاه و... است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس اعتبارات مورد نیاز این پروژه را حدود شش میلیارد تومان اعلام کرد که فقط یک سوم آن تامین شده و افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته در حوزه حرم های مطهر در دور سوم سفر هئیت دولت به فارس، کمبود بودجه اجرای پروژه مذکور را نیز می توان برطرف کرد که در این راستا اگر اعتبارات به شکل درستی توزیع شود به طور یقین همزمان با سالروز شهادت حضرت علی ابن حمزه(ع) بهره برداری از فاز اول پروژه محقق خواهد شد.

حجت الاسلام محمد زاده در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری کنگره حضرت علی ابن حمزه خبر داد و گفت: این کنگره مقارن 19 دی ماه سال 89 در محل حرم مطهر برگزار می شود.

کد خبر 1012003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha