۱۹ دی ۱۳۸۸، ۱۳:۲۲

با برپایی نمایشگاه خودرو؛

ایران خودرو با 18 مدل خودرو به شیراز می آید

ایران خودرو با 18 مدل خودرو به شیراز می آید

شیراز - خبرگزاری مهر: با برپایی هشتمین نمایشگاه خودرو در شیراز گروه صنعتی ایران خودرو نیز با 18 مدل خودروی سواری و تجاری در این نمایشگاه شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، این سومین دوره ای بوده که ایران خودرو در این نمایشگاه شرکت می کند و این درحالیست که در این دوره از نمایشگاه خودروهایی مانند پژو 407، تندر 90 اسپریت کیت، سمند اس ای، 206 اس دی وی 8، پارس سال و سفارشی، 405 اس ال ایکس، روآ سال، اتوبوس مگاترانس، کشنده اکسور، سوزوکی اتومات کلاس 3، سمند ای ال، 206 فول آپشن، ون اسپرینتر، مینی بوس کروس، کامیونت مایتی در معرض دید عموم قرار می دهد.

این گروه صنعتی برای اینکه بتواند نمای روشن تری از اهداف و برنامه های خود را ارائه دهد با شماری از شرکتهای اقماری خود از جمله شرکتهای ایساکو، ایران خودرو دیزل، ساپکو، آپکو و تعدادی از قطعه سازان و نمایندگیهای فروش استانی در نمایشگاه شیراز حضور دارد.

گروه صنعتی ایران خودرو در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع در سالن ملاصدرا استقرار یافته و بخشهای مختلف از شرکت ایران خودرو که به نوعی در ارتباط با مشتریان هستند نیز در این غرفه فعالیتهای خود را عرضه می کنند ضمن اینکه در جریان این نمایشگاه قرار است نمایندگی فروش قطعات خودروهای سفارشی ایران خوردو (آپکو) در شهر شیراز افتتاح شود.

به گزارش مهر، هشتمین نمایشگاه خودروی شیراز در 22 دی ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های دائمی شیراز برپا می شود.

کد خبر 1013753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جبار IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      0 0
      قرعه کشی برای ایرانخودرو نون دونی حساب میشه چطور حذفش میکنه؟