۲۸ دی ۱۳۸۸، ۹:۲۵

اجرای سرود انقلاب توسط 1357 دانش آموز قزوینی

اجرای سرود انقلاب توسط 1357 دانش آموز قزوینی

قزوین - خبرگزاری مهر: مسئول کمیته دانش آموزی ستاد دهه فجر استان قزوین از اجرای 22 برنامه ویژه دهه فجر توسط کمیته دانش آموزی و اجرای سرود انقلاب توسط 1357 دانش آموز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در قزوین، سید جعفر شهاب زاده در جلسه اعضاء کمیته نهادها و سازمانهای ستاد دهه فجر که یکشنبه شب در استانداری تشکیل شد، گفت: 32 برنامه در کمیته دانش‌آموزی ستاد پیش بینی شده که یکی از برنامه‌های جالب اجرای سرود توسط 1357 دانش‌آموز در گلزار شهدای شهر قزوین خواهد بود. 

مسئول کمیته دانش آموزی ستاد دهه فجر استان نواختن زنگ انقلاب، حضور دانش‌آموزان درمزار شهدا وغبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه انفجار نور، اجرای نقاشی همگانی را از دیگر برنامه های این ستاد اعلام کرد.

محمد حسین شفیعی ها مسئول کمیته فرهنگی وهنری ستاد هم به برگزاری همایش قرآنی، جشنواره شعر فجر، مسابقه ادبیات داستانی اشاره کرد و افزود: اجرای عمومی تئاتر با موضوع انقلاب و دفاع مقدس در سالن علامه رفیعی، برگزاری دومین پیش همایش نخستین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران و نمایشگاه خوشنویسی با موضوع انقلاب اسلامی هم در این ایام تدارک دیده شده است.

طاهره بیگم سیدی مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان قزوین نیز به برنامه های این کمیته اشاره کرد و یادآور شد: در بخش زنان در ایام دهه فجر 200 برنامه در پنج فرمانداری استان پیشنهاد شده است که امیدواریم اجرایی شود. 

وی برگزاری نشستهای اداری زنان کارمند، زنان خانه‌دار در بقاع متبرکه، تجمع عظیم بانوان در 17 بهمن ماه به مناسبت روز انقلاب اسلامی و استحکام خانواده در مسجد امام را از جمله این برنامه ها اعلام کرد. 

پرداخت هزینه بازسازی 240 مسجد و امامزاده

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان قزوین هم در این جلسه اظهار داشت: در دهه فجر امسال اعتبار بازسازی به بیش از 200 مسجد و آستانه 40 امامزاده در قزوین پرداخت می‌شود.

مسعود انصاری سخنرانی ویژه دهه فجر در بقاع متبرکه، برگزاری محفل انس با قرآن، اعزام مبلغان جوان به مناطق محروم، افتتاح زائرسرا، بازدید از مساجد شهر قزوین و غبارروبی بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های کمیته مساجد در دهه فجر است.

علیرضا بابا دبیر ستاد اطلاع رسانی استان هم در خصوص برگزاری مسابقات اتومبیل رانی و کتابخوانی در دهه فجر و تبیین علل دشمنی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با انقلاب اسلامی در سخنرانیها مطالبی بیان کرد. 

در ادامه این جلسه مسئولان چند کمیته ستاد دهه فجراستان قزوین برنامه‌های خود را در این ایام مطرح کردند.

کد خبر 1018999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha