۲۹ دی ۱۳۸۸، ۱۰:۳۳

زند در گفتگو با مهر:

دوست داشتم نقش آتش‌نشان را بازی کنم

دوست داشتم نقش آتش‌نشان را بازی کنم

بازیگر نقش کسری در مجموعه تلویزیونی "عملیات 125" به کارگردانی محمدرضا آهنج دلیل بازی در این پروژه را علاقه به ایفای نقش آتش‌نشان و ویژگی‌های شخصیت ذکر کرد.

امیرمحمد زند درباره بازی در مجموعه "عملیات 125" که نقش کسری را در سری اول کاوه سماک‌باشی ایفا کرده بود به خبرنگار مهر گفت: وقتی بازی در این پروژه به من پیشنهاد شد، سعی کردم شخصیت کسری متفاوت از سری اول باشد، به همین دلیل جنس بازی را تغییر دهم. البته نام این کاراکتر در سری دوم تغییر کرد، اما اکرم محمدی نقش مادر او را همچون سری گذشته بازی کرد. با توجه به ویژگی‌های کسری سعی کردم بازی نرمی داشته باشم.

وی در ادامه افزود: من سری اول "عملیات 125" را ندیده بودم، اما قبل از بازی در این پروژه چند قسمت از کار را دیدم تا بیشتر با فضای مجموعه آشنا شوم. من قبلاً تجربه بازی در نقش اکشن را داشتم، به همین دلیل علاقمند بودم این تجربه را بار دیگر هم داشته باشم. از سوی دیگر ایفای نقش آتش‌نشان برایم جذابیت داشت، چون ارادت خاصی به آتش‌نشانان دارم.

این بازیگر خاطر نشان ساخت: نقش کسری با پیچیدگی‌های زیادی رو به رو بود. مثلاً در زندگی احساساتی برخورد می‌کرد، اما در کار خیلی جدی ظاهر می‌شد. سعی کردم نقش را طوری ایفا کنم که این تقابل‌ها برای تماشاگر هم جذاب باشد. همکاری در مجموعه "عملیات 125" تجربه خوبی بود.

کد خبر 1019808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha