۱۴ بهمن ۱۳۸۸، ۸:۴۳

رویدادهای فرهنگی امروز

رویدادهای فرهنگی امروز

خبرگزاری مهر: برگزاری همایش تأثیر انقلاب اسلامی بر بیداری اسلامی در جهان، نشست معرفت شناسی و بررسی انحرافات اندیشه عناوین برخی رویدادهای امروز هستند .

برگزاری نشست انحرافات اندیشه

نشست  "انحرافات اندیشه" به عنوان با نخستین نشست از مجموعه درسگفتارهای تحلیل چیستی و چرایی مکاتب نوپدید دینی هدف بررسی و شناسایی عرفانهای نوظهور با حضور حجت‏الاسلام محمدجواد ادبی، عضو کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی ساعت 15 تا 17 در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

کارگاه آموزش "شیوه‌های مطالعه و یادگیری موثر"

کارگاه آموزش"شیوه‌های مطالعه و یادگیری موثر" وی‍‍ژه جوانان ساعت 9:30 تا 12 در فرهنگسرای خانواده با حضور دکتر مهدی دوائی و محمد حیدر به منظور آموزش شیوه های صحیح مطالعه و یادگیری موثر به دانش آموزان، دانشجویان و علاقمندان به مطالعه برگزار می‌‌شود.

مجموعه نشستهای معرفت‌‌شناسی

نخستین نشست از مجموعه نشستهای تخصصی معرفت‌شناسی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی حضور محسن میری و علی اکبر احمدی سات 13 تا 15 در سالن اجتماعات این پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

همایش "تأثیر انقلاب اسلامی بر بیداری اسلامی در جهان"

همایش یکروزه "تأثیر انقلاب اسلامی بر بیداری اسلامی در جهان" از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با هدف بررسی موضوعاتی چون انقلاب اسلامی و بازیابی هویت دینی و انقلاب اسلامی و گسترش معنویت‌گرایی برگزار می‌شود. موضوعاتی چون انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی، انقلاب اسلامی و تشدید عدالت خواهی در سطح جهان، انقلاب اسلامی و تحول در فقه سیاسی شیعه در این همایش مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت .

کد خبر 1028791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha