۲۴ بهمن ۱۳۸۸، ۱۴:۵۴

در مشهد؛

مسابقات قرآن کریم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور آغاز شد

مسابقات قرآن کریم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور آغاز شد

مشهد - خبرگزاری مهر: پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران بعداز ظهر شنبه در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر در مشهد، این مسابقات که به مدت سه روز در مشهد ادامه خواهد داشت با حضور 364 شرکت کننده نهایی از کارکنان شرکت و فرزندان و همسران آنها برگزار می شود.

در دوره مقدماتی این مسابقات سه هزار و 675 نفر شرکت کردند که یک هزار و 300 نفر آن از شکت ملی پخش، یک هزار و 125 نفر از شرکت خطوط و مخابرات، یک هزار و 100 نفر از پالایشگاه های 9 گانه و 150 نفر از بخش ستادی این شرکت ها حضور داشتند.

از مرحله مقدماتی700 نفر به دوره نیمه نهایی راه یافتند و در این مرحله هم 364 نفر به دوره نهایی رسیدند  از میان راه یافتگان به مرحله نهایی 204 نفر زن و 160 نفر مرد هستند که در رشته های حفظ ، قرائت تحقیق ، ترتیل ، مفاهیم، نهج البلاغه ، حدیث و اذان به رقابت می پردازند.

داوری این دوره از مسابقات بر عهده 14 نفر از اساتید و داوران مجرب و برجسته قرآنی کشور است که در بخش مردان حسین اخوان اقدم، مهدی قره شیخ لو، محمد رضا پورمعین، محمد جواد پناهی، محمد بادپا، گرامی ، سید جواد فاطمی، حمید غلامی، مهدی ثابت خو و در بخش خواهران اعظم اداوی الوندی، زینب آقایی، هاجر حیدری و فهیمه موسوی نیا داوری را برعهده دارند.

کد خبر 1034627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha