۴ اسفند ۱۳۸۸، ۹:۵۰

فرهنگ سازمانی در بنگاه اقتصادی مظلوم واقع شده است

گرگان - خبرگزاری مهر: عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر گفت: فرهنگ سازمانی در بنگاه اقتصادی مورد بی مهری و مطلوم واقع شده و توجهی به ان نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، سید محمد طباطبایی عصر دوشنبه در همایش تجارت الکترونیک در گرگان افزود: اکنون با مدیراین امروزی و سازمانهای دیروزی کار می کنیمف از اینرو مدیریت کسب و کار در کشور نیازمند تحول است.

وی اظهار داشت: برای توانمند سازی سازمان، میدریت باید متحول شود و برای تحول نیازمند استراتژی مدیریت هستیم تا به توفیق دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد:در تجارت الکترونیک، فرایندها باید شناسایی و تقویت شوند و برای توانمند سازی سازمان باید منابع انسانی مورد توجه قرار گیرد.

به گفته طباطبایی، نامناسب بودن زیرساختها، عدم حمایت نظام مدیریت ارشد سازمان، استفاده نشدن از تجربه ها، پیاده نشدن بومی سازی از جمله مسائلی است که مدیریت کسب و کار را با شکست مواجه می کند.

نمایشگاههای مجازی موجب توسعه تجارت الکترونیک می شود

مشاورIT استانداری گلستان گفت: نمایشگاههای مجازی موجب توسعه تجارت الکترونیک می شود و رقابت سالمتر، محدود نبودن زمان، بدون مرز بودن از جمله مزایای این نمایشگاههاست.

وی یادآورشد: نمایشگاههای مجازی شامل محصول، طراح، محتوا و بازاریابی و برگزار کننده، شرکت کننده و بازدیدکننده نیز از اجزای نمایشگاههای مجازی است.

کد خبر 1039308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha