۱۱ اسفند ۱۳۸۸، ۱۱:۰۴

مایکل داگلاس جایزه افتخاری چاپلین را دریافت می‌کند

مایکل داگلاس جایزه افتخاری چاپلین را دریافت می‌کند

مایکل داگلاس بازیگر کهنه کار سینمای هالیوود جایزه افتخاری چاپلین را دریافت می‌کند.

به گزارش مهر از اسکرین دیلی انجمن فیلم مرکز فرهنگی لینکلن اعلام کرد جایزه افتخاری چاپلین امسال خود را به مایکل داگلاس اهدا می کند.

داگلاس این جایزه افتخاری را روز 24 مه (3 خرداد 89) در نیویورک دریافت می کند.جدید ترین فیلم داگلاس با عنوان " وال استریت : پول هرگز نمی خوابد" ماه آینده اکران می شود.اودر سال 1988 برای بازی در قسمت اول این فیلم به نام " وال استریت" ساخته الیور استون برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده بود.

آن تنن بام رئیس انجمن فیلم مرکز فرهنگی لینکلن در این باره گفت : مایکل داگلاس در دوران حرفه ای خود هم در جلوی دوربین و هم در پشت آن تماشاگران سینما را سرگرم کرده و این برای ما افتخاری بزرگ است که با اهدای جایزه چاپلین از کیفیت والای هنر او تقدیر کنیم .

جایزه افتخاری چاپلین تا کنون از سوی مرکز فرهنگی لینکلن نیویورک به بزرگان سینما چون آلفرد هیچکاک ، بیلی وایلدر ، لارنس الیویه ، فدریکو فلینی ، الیزابت تیلور ، بت دیویس ،جیمز استیوارت ؛ رابرت آلتمن ، مارتین اسکورسیزی ، دایان کیتون ، مریل استریپ و تام هنکس اعطا شده است.

داگلاس علاوه بر اسکار بازیگری ، در سال 1976 در مقام تهیه کننده فیلم "دیوانه ای از قفس پرید" جایزه اسکار بهترین فیلم را دریافت کرده است.
کد خبر 1044163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha