۲۸ مرداد ۱۳۸۳، ۱۱:۲۱

قائم مقام جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با "مهر" :

جمعيت ايثارگران از تشكيل فراكسيون ايثارگران استقبال مي كند

علي دارابي قائم مقام جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت : فراكسيون ايثارگران بهترين جايي است كه ما اگرطرح يا برنامه اي داشته باشيم مي توانيم از طريق دوستان در مجلس شوراي اسلامي آن را منعكس كنيم .

وي در گفتگو با خبرنگار سياسي مهر با بيان اين مطلب افزود : فراكسيون ايثارگران با حدود120 عضو دربين نمايندگان مجلس شوراي اسلامي  تشكيل شده است كه برخي از دوستان ما در جمعيت ايثارگران نيز در اين فراكسيون عضو هستند.

 وي با بيان اينكه جمعيت ايثارگران از تشكيل فراكسيون ايثارگران در مجلس استقبال مي كند ؛ افزود : اين فراكسيون  ارتباط تشكيلاتي با جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ندارد و در صدد است تا فرهنگ ايثارگري وفرهنگ  ارزشي را در جامعه گسترش  و آنرا پياده كند و دراين راستا مطالبات مردم در اولويت قراردارد . اين فراكسيون  برنامه هايي دارند كه ما منتتظريم كه دوستان در مجلس اين برنامه ها را اعلام كنند .

وي با اشاره به اينكه دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي نيزجز هيات رييسه اين فراكسيون است  گفت : فراكسيون ايثارگران بهترين جايي است كه ما اگرطرح يا برنامه اي داشته باشيم از طريق دوستان در مجلس شوراس اسلامي آن را منعكس كنيم .

کد خبر 104649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha