۳ فروردین ۱۳۸۹، ۱۲:۱۳

154 نقطه حادثه خیز در محورهای خراسان رضوی رفع نشده است

154 نقطه حادثه خیز در محورهای خراسان رضوی رفع نشده است

مشهد - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت:154 نقطه حادثه خیز در محورهای استان باقی مانده که باید با تلاش مسئولان رفع شوند.

سرهنگ یوسف پورعلی در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد افزود: 178 تیم گشتی و اضطراری پلیس راه در قالب طرح نوروزی کنترل عبور و مرور جاده ای از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال آینده در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه خطر خیزی 26 نقطه حادثه خیز این استان در دست برطرف شدن است، اظهار داشت: با این وجود 154 نقطه حادثه خیز در محورهای استان باقی مانده که باید با تلاش مسئولان و دست اندرکاران ذیربط رفع شوند.

وی اذعان داشت: 120 نفر از پرسنل پلیس راه خراسان رضوی در ایام تعطیلات نوروزی در 22 ایستگاه سیار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند که علاوه بر این تعدادی از پرسنل پلیس راه هم به صورت نامحسوس و با لباس شخصی به صورت مسافر با استقرار در اتوبوسهای بین شهری بر نحوه رانندگی رانندگان آنها نظارت می کنند.

پورعلی تاکید کرد: از این میزان 22 تیم کنترل نامحسوس، چهار تیم کنترل گشتیها، 10 تیم گشتی نامحسوس با همکاری سایر ادارات و تیمهای دیگر در سایر بخشها بر نحوه تردد در جاده های استان نظارت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر خودروهای پلیس راه، خودروهای نامحسوس مجهز به دوربین های پیشرفته در محورهای مواصلاتی مستقر بوده که بعد از توقف خودروها عکسهای تخلفات را به رانندگان آنها نشان می دهند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی اظهار داشت: تعداد پاسگاههای پلیس راه استان خراسان رضوی از 16 پاسگاه در سال گذشته هم اکنون به 20 پاسگاه افزایش یافته و چهار پاسگاه افزایش یافته، در محورهای مواصلاتی فرعی حادثه خیز استان ایجاد شدند.

کد خبر 1052370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha